Sme tu pre vás

Vaša bezpečnosť je naďalej našou najvyššou prioritou. Už takmer 135 rokov. Sme tu pre vás aj v tejto náročnej dobe a radi vám podáme pomocnú ruku. 

Online nástroje a služby


Prinášame Mercedes-Benz až k vám domov

Online nástroje a služby


Prinášame Mercedes-Benz až k vám domov

Radi vám poradíme aj online

Online Tools and Services

Radi vám poradíme aj online

Sme tu pre vás aj naďalej a radi vám pomôžeme  na ďialku - online, cez videohovor alebo telefonicky.

Informácie o produktoch sú k dispozícií online, taktiež aj nástroje, ktoré vám pomôžu nájsť vaše vysnívané vozidlo, ako napríklad konfigurátor vozidiel. Taktiež sa môžete obrátiť na našich autorizovaných partnerov, ktorí majú k dispozícií tisíce vozidiel k priamemu odberu.

Servis a služby zákazníkom


Sme tu pre vás

Servis a služby zákazníkom


Sme tu pre vás
Appointments and Deliveries

Servisné služby a 24-hodinový servis poskytujeme v plnom rozsahu. Aktuálne informácie o otváracích hodinách servisov nájdete na webstránke zmluvných partnerov.

Vaše servisné termíny môžete spravovať aj po prihlásení sa do vášho účtu Mercedes me.

V prípade mimoriadnej situácie sa môžete obrátiť na pohotovostný 24-hodinový servis na telefónnom čísle +421 2 5010 2601, ktorý bude poskytnutý podľa dostupnosti služieb u zmluvných partnerov.

FAQs


Často kladené otázky

Nižšie nájdete prehľad najčastejšie kladených otázok ohľadom aktuálnej situácie a mimoriadnych opatrení, ktoré sme prijali, aby sme urobili maximum pre bezpečnosť nielen našich kolegov, ale aj vás a vašich rodín. Podľa toho, ako sa bude situácia vyvíjať, budeme informácie na tejto stránke aktualizovať a dopĺňať. Ak nenájdete odpovede na vaše otázky, použite, prosím, kontaktný formulár.

FAQs


Často kladené otázky

Nižšie nájdete prehľad najčastejšie kladených otázok ohľadom aktuálnej situácie a mimoriadnych opatrení, ktoré sme prijali, aby sme urobili maximum pre bezpečnosť nielen našich kolegov, ale aj vás a vašich rodín. Podľa toho, ako sa bude situácia vyvíjať, budeme informácie na tejto stránke aktualizovať a dopĺňať. Ak nenájdete odpovede na vaše otázky, použite, prosím, kontaktný formulár.

    • Potrebujete informácie ohľadom financovania?

      Potrebujete informácie ohľadom financovania?

      Pre všetky otázky ohľadom finančných služieb počas tohto výnimočného obdobia nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese infosk@daimler.com .

      Na správu vašich zmlúv a priamy kontakt môžete využiť vaše zákaznícke konto na portáli MBFS. 

    • Môžem kontaktovať Centrum asistencie zákazníkom?

      Môžem kontaktovať Centrum asistencie zákazníkom?

      Naše Centrum asistencie zákazníkom je k dispozícii 24 hodín denne. Kvôli aktuálnej situácii je možné, že vám neodpovieme tak promptne, ako obvykle, ale uisťujeme vás, že vás budeme kontaktovať najskôr ako to bude možné. Ďakujeme pochopenie.

      Centrum asistencie zákazníkom môžete kontaktovať na čísle 00800 1777 7777 alebo 02/5010 2601. Prípadne nás kontaktujte e-mailom na info@mercedes-benz.sk .

    • Môžem navštíviť alebo kontaktovať môjho preferovaného zmluvného partnera?

      Môžem navštíviť alebo kontaktovať môjho preferovaného zmluvného partnera?

      Vzhľadom na aktuálne nariadenia vlády Slovenskej Republiky sú predajné miesta autorizovaných partnerov zatvorené.

      Naši predajcovia sa vám však naďalej budú radi venovať aj na diaľku (telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo online videohovoru).

      Servisné služby a 24-hodinový servis poskytujeme v plnom rozsahu. Aktuálny prehľad otváracích hodín nájdete na webstránkach jednotlivých zmluvných partnerov.

    • Aké hygienické opatrenia platia na prevádzkach autorizovaných partnerov?

      Aké hygienické opatrenia platia na prevádzkach autorizovaných partnerov?

      Vaša bezpečnosť je neustále našou najvyššou prioritou, preto vás prosíme aby ste v rámci návštevy prevádzky našich autorizovaných partnerov naďalej dodržiavali prísne hygienické opatrenia a odporúčania:

      • vstup do priestorov prevádzok výhradne s použitím rúška (alebo ekvivalentnou náhradou)
      •  dodržanie bezpečného odstupu minimálne 2 metre
      •  obmedzený počet ľudí na prevádzkach (1 osoba na 15m2 + test)
      •  použitie dezinfekcie rúk a povrchov (k dispozícii aj na prevádzkach)

      Uisťujeme vás, že naši autorizovaní partneri prijali všetky odporúčané hygienické opatrenia na zníženie rizika šírenia COVID-19.

      Ak máte zdravotné problémy, ako napríklad prechladnutie alebo kašeľ, bolesť v krku alebo horúčka - alebo akékoľvek iné príznaky COVID-19, potom vás žiadame, aby ste nás kontaktovali, aby sme preložili akékoľvek plánované stretnutie.

    • Moje vozidlo potrebuje údržbu alebo opravu. Je to stále možné?

      Moje vozidlo potrebuje údržbu alebo opravu. Je to stále možné?

      Servisné služby a 24-hodinový servis poskytujeme v plnom rozsahu. Aktuálny prehľad otváracích hodín servisov nájdete na webstránkach jednotlivých zmluvných partnerov.

      Pre poskytnutie údržby alebo opravy vášho vozidla vás prosíme, aby ste vopred kontaktovali vaše autorizované servisné zastúpenie e-mailom alebo telefonicky.

      Ak máte zdravotné problémy, ako napríklad prechladnutie alebo kašeľ, bolesť v krku alebo horúčka - alebo akékoľvek iné príznaky COVID-19, potom vás žiadame, aby ste nás kontaktovali, aby sme preložili akékoľvek plánované stretnutie.

    • Mám dohodnutý termín, ale nemôžem/neželám si navštíviť autorizovaného partnera, môžem si presunúť termín?

      Mám dohodnutý termín, ale nemôžem/neželám si navštíviť autorizovaného partnera, môžem si presunúť termín?

      Ste vítaní presunúť si termín tak, ako vám to najviac vyhovuje. Prosím kontaktujte vami preferovaného autorizovaného partnera.

    • Mám záujem o kúpu vozidla, ale nemôžem/neželám si navštíviť autorizovaného partnera. Aké iné možnosti mám k dispozícii?

      Mám záujem o kúpu vozidla, ale nemôžem/neželám si navštíviť autorizovaného partnera. Aké iné možnosti mám k dispozícii?

      Ponúkame rôzne spôsoby, akými sa s nami môžete spojiť. Môžete napríklad využiť naše onlinové kanály, vrátane webovej stránky a e-mailu. Mnohí naši kolegovia-predajcovia sú vám k dispozícii prostredníctvom hovoru, či videohovoru cez aplikácu WhatsApp alebo FaceTime.

    • Mám záujem o predvádzaciu jazdu. Je to možné?

      Mám záujem o predvádzaciu jazdu. Je to možné?

      Pre viac informácií o predvádzacej jazde vás prosíme, aby ste kontaktovali vami preferovaného autorizovaného partnera.

    • Moje nové vozidlo práve dorazilo k môjmu preferovanému predajcovi, ale nemôžem/neželám si navštíviť autorizovaného partnera. Aké iné možnosti mám k dispozícii?

      Moje nové vozidlo práve dorazilo k môjmu preferovanému predajcovi, ale nemôžem/neželám si navštíviť autorizovaného partnera. Aké iné možnosti mám k dispozícii?

      Ste vítaní presunúť si termín tak, ako vám to najviac vyhovuje. Prosím kontaktujte vami preferovaného autorizovaného partnera.

    • Bude moje objednané vozidlo doručené včas?

      Bude moje objednané vozidlo doručené včas?

      Urobíme všetko preto, aby sme minimalizovali dopad na objednávky a dodania vozidiel našim zákazníkom.