To najlepšie z dvoch svetov

Objavte modely hybridných vozidiel Mercedes-Benz dobíjateľných zo siete

Technika hybridného pohonu a značka Mercedes-Benz


Vyšší výkon, nižšia spotreba

Technika hybridného pohonu a značka Mercedes-Benz


Vyšší výkon, nižšia spotreba

Naše modely EQ Power s hybridným pohonom dobíjateľným zo siete spájajú to najlepšie z oboch svetov: dynamiku a efektívnosť elektromotora s dojazdom spaľovacieho motora. V mestskej premávke môžete jazdiť na čisto elektrický pohon, dajú sa nabíjať doma aj na verejných nabíjacích staniciach a na dlhých trasách poskytujú zvyčajný komfort v podobe krátkych časov tankovania.

Modely Mercedes-Benz EQ Power


Hybridné modely dobíjateľné zo siete od značky Mercedes-Benz

„Každý má na svoje vozidlo odlišné nároky. Existuje hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete, ktoré sa hodí presne ku mne?“

Určite. Bez ohľadu na to, či svoje hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete chcete používať len v meste, alebo potrebujete pravidelne jazdiť na dlhších trasách. Náš veľký vozový park ponúka pre každého ten vhodný model. Pre viac informácií o vami preferovanom hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete jednoducho využite kontaktný formulár.

Modely Mercedes-Benz EQ Power


Hybridné modely dobíjateľné zo siete od značky Mercedes-Benz

„Každý má na svoje vozidlo odlišné nároky. Existuje hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete, ktoré sa hodí presne ku mne?“

Určite. Bez ohľadu na to, či svoje hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete chcete používať len v meste, alebo potrebujete pravidelne jazdiť na dlhších trasách. Náš veľký vozový park ponúka pre každého ten vhodný model. Pre viac informácií o vami preferovanom hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete jednoducho využite kontaktný formulár.

    Kompaktný sedan Triedy A 250 e

    Kombi C 350 e

    Kompaktný sedan Triedy A 250 e s pohonom EQ Power. Aktuálna generácia vozidiel Mercedes-Benz Triedy A je mladá a dynamická ako vždy, no pritom dospelá a komfortná ako nikdy predtým.


    Trieda A 250 e kompaktný sedan: vážená spotreba paliva
    1,5 – 1,4 l/100 km, vážené emisie CO2 34 – 33 g/km, vážená spotreba prúdu
    15,0 – 14,8 kWh/100 km

    Sedan Triedy A 250 e

    Sedan Triedy E 350 e

    Popri kompaktnom sedane opäť rozširuje sedan Triedy A od roku 2018 portfólio kompaktných vozidiel od značky Mercedes-Benz a zároveň ponúka celý rad funkcií, ktoré boli doteraz vyhradené pre vozidlá luxusnej triedy. Teraz aj ako model A 250 e s inovatívnym hybridným pohonom.


    Trieda A 250 e sedan: vážená spotreba paliva 1,4 l/100 km, vážené emisie CO2 33 – 32 g/km, vážená spotreba prúdu 14,8 – 14,7 kWh/100 km

    Trieda B 250 e Sportstourer

    Trieda C 350 e sedan

    Trieda B 250 e Sportstourer: všestranné vozidlo. Trieda B je dokonalým (rodinným) vozidlom pre všetkých, ktorí kladú mimoriadny dôraz na priestor, komfort a bezpečnosť. Napriek športovému vzhľadu ponúka oproti predchodcovi lepšie rozmery interiéru.


    Trieda B 250 e Sportstourer: vážená spotreba paliva 1,6 – 1,4 l/100 km, vážené emisie CO2 36-32 g/km, vážená spotreba prúdu 15,4 – 14,7 kWh/100 km

    Kombi Triedy C 300 e

    Kombi Triedy C 300 e

    Mercedes-Benz Triedy C je najpredávanejším vozidlom značky. Kombi C 300 e sa ako flexibilne použiteľné štýlové kombi hodí na každý účel nasadenia.

    Trieda C 300 e kombi: vážená spotreba paliva: 2,0 – 1,7 l/100 km, vážené emisie CO2:
    45 – 39 g/km, vážená spotreba prúdu: 14,8 – 13,9 kWh/100 km

    Kombi Triedy C 300 de

    Kupé GLC 350 e 4MATIC

    Kombi Triedy C 300 de: štýlové kombi s dvoma srdcami. Športová zadná časť kombi skrýva aj ako hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete maximálny ložný objem s veľkosťou 1 335 litrov. Nová generácia spája emócie s inteligenciou.

    Trieda C 300 de kombi: vážená spotreba paliva: 1,6 – 1,5 l/100 km, vážené emisie CO2: 42 – 39 g/km, vážená spotreba prúdu: 18,6 – 16,2 kWh/100 km

    Sedan Triedy C 300 e

    GLE 500 e 4MATIC

    Technológia sedanu Triedy C 300 e umožňuje optimálnu efektívnosť, pôsobivú dynamiku a vďaka možnosti predklimatizovania vozidla aj doteraz nevídaný komfort. A to všetko v kombinácii s praktickosťou pri každodennom používaní, ktorá je typická pre vozidlá Triedy C.

    Trieda C 300 e sedan: vážená spotreba paliva: 1,9 – 1,6 l/100 km, vážené emisie CO2:
    42 – 36 g/km, vážená spotreba prúdu: 14,3 – 13,4 kWh/100 km

    Sedan Triedy C 300 de

    Sedan Triedy A 250 e

    Sedanu Triedy C koluje v žilách túžba vyraziť vpred a vďaka kombinovanému pohonnému systému spája sedan Triedy C 300 de pôžitok z jazdy, najnižšiu možnú spotrebu a minimálne emisie – spolu s doteraz nevídaným komfortom.

    Trieda C 300 de sedan: vážená spotreba paliva
    1,6 – 1,4 l/100 km, vážené emisie CO2: 41 – 38 g/km, vážená spotreba prúdu:
    18,0 – 15,7 kWh/100 km

    Model GLC 300 e 4MATIC

    Kompaktný sedan Triedy B 250 e

    Sloboda vo svojej najuniverzálnejšej podobe: GLC 300 e 4MATIC. Mercedes-Benz GLC je to najlepšie vozidlo do každého terénu. Stredne veľké vozidlo SUV predstavuje inteligentné spojenie funkčnosti a agilnosti s moderným dizajnom.

    GLC 300 e 4MATIC: vážená spotreba paliva: 2,5 – 2,2 l/100 km, vážené emisie CO2: 57 – 51 g/km, vážená spotreba prúdu: 17,8 – 16,5 kWh/100 km

    Kupé GLC 300 e

    Sedan Triedy E 300 de

    S modelom GLC 300 e 4MATIC ponúka Mercedes‑Benz po prvýkrát stredne veľké športové úžitkové kupé s inovatívnou technológiou hybridného pohonu dobíjateľného zo siete. Kombinuje vysoký výkon benzínového motora s efektívnosťou výkonného elektromotora.

    GLC 300 e kupé: vážená spotreba paliva: 2,5 – 2,2 l/100 km, vážené emisie CO2: 57 – 51 g/km, vážená spotreba prúdu: 17,8 – 16,5 kWh/100 km

    Sedan Triedy E 300 e

    Sedan E 300 e

    Nielen najinteligentnejšia, ale aj najúspornejšia Trieda E všetkých čias. Výsledkom je Trieda E 300 e. Inteligentný sedan pre podnikateľov sa pýši zvýrazňujúcimi prvkami s jasným a zároveň emocionálnym dizajnom, rovnako ako kvalitným a exkluzívnym interiérom.

    Trieda E 300 e sedan: vážená spotreba paliva:
    2,1 – 1,8 l/100 km, vážené emisie CO2: 47 – 41 g/km, vážená spotreba prúdu:
    14,9 kWh/100 km

    Sedan Triedy E 300 de

    Sedan E 300 de

    Sotva sa nájde iný konštrukčný rad, ktorý by desaťročia natoľko formoval samotnú značku, ale aj celú vyššiu triedu vozidiel ako Trieda E. Ona je symbolom komfortu a bezpečnosti jazdy. A v podobe úsporného hybridného modelu dobíjateľného zo siete E 300 de aj symbolom hospodárnosti.

    Trieda E 300 de sedan: vážená spotreba paliva:
    1,7 – 1,5 l/100 km, vážené emisie CO2: 44 – 41 g/km, vážená spotreba prúdu:
    19,5 – 17,5 kWh/100 km

    Kombi Triedy E 300 de

    Kombi E 300 de

    Hybridné modely dobíjateľné zo siete kombi Triedy E 300 de sú zamerané na dôležitú cieľovú skupinu zákazníkov vozidiel vyššej triedy od značky Mercedes-Benz: často jazdiacich vodičov, ktorí kladú dôraz na komfort pri cestovaní na dlhé vzdialenosti a z času na čas by chceli využiť aj možnosť pripojenia prívesu s vysokou hmotnosťou.

    Trieda E 300 de kombi: vážená spotreba paliva:
    1,7 l/100 km, vážené emisie CO2: 44 g/km, vážená spotreba prúdu:
    19,5 kWh/100 km

    Model GLE 350 de 4MATIC

    Model GLE 350 de 4MATIC

    Moderný luxus na ceste aj v teréne: toto je dizajnové posolstvo nového modelu GLE 350 de 4MATIC. Podstatnou vlastnosťou veľkého SUV je však jeho elektrický dojazd: vďaka akumulátoru s kapacitou 31,2 kWh dokáže prejsť primeraným štýlom jazdy viac ako 100 kilometrov (podľa NEDC).

    GLE 350 de 4MATIC: vážená spotreba paliva 1,1 l/100 km, vážené emisie CO2 29 g/km, vážená spotreba prúdu
    25,4 kWh/100 km

    Sedan Triedy S 560 e

    Model S 560 e

    Trieda S aj tentokrát udáva smer: prvý model, v ktorom boli predstavené všetky komponenty aktuálnej tretej generácie hybridného pohonu dobíjateľného zo siete, bol model S 560 e.

    Trieda S 560 e sedan: vážená spotreba paliva: 2,6 – 2,5 l/100 km, vážené emisie CO2: 59 – 57 g/km, vážená spotreba prúdu:
    20,3 – 20,0 kWh/100 km

    Poznatky o pohone EQ Power


    EQ Power – hybridný pohon a značka Mercedes-Benz

    Kombinácia elektromotora a benzínového motora poskytuje úplne nový jazdný zážitok. Zistite viac o jednotlivých komponentoch pohonu EQ Power.

    Poznatky o pohone EQ Power


    EQ Power – hybridný pohon a značka Mercedes-Benz

    Kombinácia elektromotora a benzínového motora poskytuje úplne nový jazdný zážitok. Zistite viac o jednotlivých komponentoch pohonu EQ Power.

    Mercedes-Benz EQ Power: hybridný pohon dobíjateľný zo siete

    Nabíjacia zásuvka

    Vysokovoltový lítium-iónový akumulátor možno externe nabíjať prostredníctvom nabíjacej zásuvky nachádzajúcej sa vpravo na zadnom nárazníku.

    Vďaka inteligentnému palubnému systému nabíjania môžete akumulátor nabíjať prostredníctvom nabíjacej skrinky, domovej zásuvky alebo verejných nabíjacích stojanov, ktorých počet sa čoraz viac zvyšuje.

    Lítium-iónový vysokovoltový akumulátor

    Plne nabitý akumulátor umožňuje v závislosti od modelu čisto elektrické jazdenie na trase dlhej viac ako 30 km. Predstavuje tak jazdenie, ktoré je lokálne bez emisií.

    Prevodovka hybridného vozidla vrátane elektrického stroja

    V hybridnej hlave sériovej 9-stupňovej automatickej prevodovky 9G-TRONIC je kompletne integrovaný elektromotor, ako aj prídavná oddeľovacia spojka medzi spaľovacím motorom a elektromotorom.

    Spaľovací motor

    V závislosti od modelu sa kombinujú štvorvalcové alebo šesťvalcové zážihové motory s hybridnými modulmi a akumulátormi rôznych výkonových stupňov.

    Ak je to potrebné, elektromotor podporuje výkon spaľovacieho motora – na extra výkon pri zrýchľovaní. Výsledkom sú jazdné výkony, v ktorých sa pôžitok z jazdy a komfort spájajú s čo najnižšou spotrebou a nízkymi emisiami.

    Rekuperatívny brzdový systém

    Rekuperácia umožňuje spätné získavanie energie vo fázach decelerácie a brzdenia.

    Najväčší potenciál znižovania spotreby pri hybridných pohonoch spočíva v maximalizácii rekuperácie energie vo fázach decelerácie a brzdenia. Po zošliapnutí brzdového pedála sa o spomalenie najprv stará elektrický stroj, ktorý pritom slúži ako generátor.

    Trieda E 300 e sedan: vážená spotreba paliva: 2,1 – 1,8 l/100 km, vážené emisie CO2: 47 – 41 g/km, vážená spotreba prúdu: 14,9 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO<sub>2</sub> boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík. V skutočnej jazdnej prevádzke sa môžu vyskytnúť odchýlky od certifikovaných hodnôt. Skutočné hodnoty sú ovplyvnené množstvom individuálnych faktorov, napríklad individuálnym spôsobom jazdenia či environmentálnymi podmienkami a podmienkami na ceste. </p>.


    Nabité duchom inžinierskeho umenia

    Objavte inovatívne funkcie, s ktorými bude jazda v novom vozidle EQ Power nielen efektívnejšia, ale aj komfortnejšia.


    Nabité duchom inžinierskeho umenia

    Objavte inovatívne funkcie, s ktorými bude jazda v novom vozidle EQ Power nielen efektívnejšia, ale aj komfortnejšia.

    Jazdné programy


    Jazdné programy v hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete

    Komfortný, mimoriadne efektívny alebo športový: v závislosti od vozidla máte na výber päť jazdných programov.

    Jazdné programy


    Jazdné programy v hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete

    Komfortný, mimoriadne efektívny alebo športový: v závislosti od vozidla máte na výber päť jazdných programov.

        

    Jazdný program C (Komfort):

    štandardným nastavením je vyvážený a úsporný režim Komfort.

    Jazdný program S (Šport):

    viac agilnosti a dynamiky so športovým tvrdším nastavením riadenia a podvozka (pri systéme AIRMATIC), spontánnejšou odozvou na pridávanie plynu, ako aj zmenenými okamihmi preradenia (pri prevodovke 7G‑TRONIC PLUS).

    Jazdný program S+ (Šport plus):

    režim Šport plus v kombinácii so vzduchovým pružením AIRMATIC umožňuje ďalšie zvýraznenie športového charakteru. Podvozok aj hnacie ústrojenstvo majú ešte dynamickejšie nastavenie; funkcia ECO štart – stop sa deaktivuje.

    Jazdný program E (Ekonomický):

    zameraný je na čo najnižšiu spotrebu paliva, ktorá sa dosahuje vďaka pokojnejšej odozve motora, skorým okamihom preraďovania (pri prevodovke 7G-TRONIC PLUS) a modifikovanému výkonu vyhrievania sedadiel, vyhrievania zadného skla a klimatizácie. V kombinácii s technológiou hybridného pohonu program podporuje takzvané „kĺzanie" a „kĺzanie+“: keď vodič uberie plyn, vozidlo začne využívať vlastnú pohybovú energiu a úsporne kĺže ulicami.

    Jazdný program I (Individuálny):

    poskytuje možnosť prispôsobenia riadenia, hnacieho ústrojenstva a podvozka želaniam vodiča – od ekonomického cez komfortné až po športové nastavenie. Na jednoduchý a pohodlný výber želaných nastavení slúži konfiguračná ponuka centrálnej jednotky.

    Individuálne prispôsobenie jednotlivých parametrov, napríklad funkcie ECO štart – stop alebo nastavení výšky vozidla, možno urobiť aj v rámci vopred nakonfigurovaných jazdných programov. Pri následnej zmene jazdného programu sa obnovia nastavenia, ktoré sú uložené pre príslušný režim.

    Režimy prevádzky


    Režimy prevádzky v hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete

    Režimy prevádzky


    Režimy prevádzky v hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete

    Zvolený režim prevádzky sa zobrazuje na združenom prístroji hybridného vozidla dobíjateľného zo siete.

    Inteligentné manažovanie pohonu samostatne zvolí ideálnu kombináciu spaľovacieho motora a elektrického stroja, aby sa energia a dojazd využívali čo najefektívnejšie. Kto chce, môže sám prepínať medzi jednotlivými režimami prevádzky.

    V závislosti od jazdného programu sú k dispozícii štyri režimy prevádzky:

    Hybrid: všetky hybridné funkcie ako elektrická prevádzka, zvýšenie výkonu a rekuperácia sú k dispozícii a v závislosti od jazdnej situácie a dĺžky trasy sa využívajú automaticky a optimálnym spôsobom pre čo najnižšiu spotrebu.

    E-MODE: slúži výlučne na elektrické jazdenie – napríklad v centre mesta alebo keď je lítium-iónový vysokovoltový akumulátor dostatočne nabitý na zvyšnú trasu.

    E-SAVE: stav nabitia lítium-iónového vysokovoltového akumulátora zostáva zachovaný – na neskoršiu čisto elektrickú jazdu. Elektrická prevádzka je preto k dispozícii len v obmedzenej miere.

    CHARGE (NABÍJANIE): slúži na nabíjanie lítium-iónového vysokovoltového akumulátora počas jazdy s využitím spaľovacieho motora. Elektrická prevádzka pritom nie je možná.

    Prevádzková stratégia na báze trasy


    Predvídavé cestovanie

    Prevádzková stratégia na báze trasy


    Predvídavé cestovanie

    Prevádzková stratégia na báze trasy vás rozsiahlo a súčasne nevtieravo podporuje pri dosahovaní najefektívnejšieho spôsobu jazdenia. Využíva údaje z navigačného systému COMAND Online a výber optimálneho poradia rôznych režimov prevádzky prevezme za vás. Po zadaní cieľa sa nabíjanie a vybíjanie lítium-iónového vysokovoltového akumulátora reguluje tak, aby sa energia na celej trase využívala optimálne.

    Týmto spôsobom sa stratégia napríklad postará o to, aby ste do miest dorazili podľa možností s plne nabitým akumulátorom, a aby ste pri jazde v premávke s častým zastavovaním a rozjazdom mohli často a efektívne využívať elektrický pohon. A mimo miest vám prevádzková stratégia na báze trasy umožňuje optimálne prispôsobenie stavu nabitia lítium-iónového vysokovoltového akumulátora zvyšnému úseku trasy.

    Taktilný plynový pedál


    Výrazne efektívnejšie jazdenie

    Taktilný plynový pedál


    Výrazne efektívnejšie jazdenie

    Taktilný plynový pedál uľahčuje prechod medzi režimami prevádzky: ak v plynovom pedáli počas jazdy na elektrický pohon v režime E-MODE pocítite tlakový bod, vyvolali ste maximálny dostupný elektrický jazdný výkon. Po zvýšení miery zošliapnutia plynového pedála sa pripojí spaľovací motor. Asistent ECO signalizuje dvojitým impulzom, že by ste v konkrétnej jazdnej situácii mali odtiahnuť nohu z plynového pedála, a tým odpojiť spaľovací motor.

    Rekuperácia a kĺzanie


    Kto brzdí, ten získava energiu

    Väčší elektrický dojazd vďaka rekuperácií: pri spomaľovaní vozidla v dôsledku odtiahnutia nohy z plynového pedála (deceleračný režim) aj pri brzdení sa elektromotor správa ako generátor a na kolesách vytvára brzdný moment. Takto získaná elektrická energia prúdi späť do akumulátora a zvyšuje jeho stav nabitia.

    Rekuperácia a kĺzanie


    Kto brzdí, ten získava energiu

    Väčší elektrický dojazd vďaka rekuperácií: pri spomaľovaní vozidla v dôsledku odtiahnutia nohy z plynového pedála (deceleračný režim) aj pri brzdení sa elektromotor správa ako generátor a na kolesách vytvára brzdný moment. Takto získaná elektrická energia prúdi späť do akumulátora a zvyšuje jeho stav nabitia.

    Na výber sú tieto štyri stupne rekuperácie:

    D+: režim kĺzania, bez rekuperácie
    D: mierna rekuperácia
    D–: výrazná rekuperácia
    DAuto: rekuperácia v závislosti od dopravnej situácie

    Motor sa v takzvanom režime kĺzania úplne vypne a odpojí, čím sa dodatočne šetrí energia. Vozidlo roluje ďalej, pričom sa eliminujú straty v dôsledku roztáčania spaľovacieho motora.

    Na multimediálnom displeji je znázornený tok energie v hybridnom vozidle dobíjateľnom zo siete.

    Rekuperatívny brzdový systém s podporou radaru, ktorý sa dodáva ako mimoriadna výbava, umožňuje neobyčajne účinné spätné získavanie energie, a tým aj zvýšenie dojazdu. Systém využíva údaje radarovej senzoriky ASISTENTA PREVENCIE KOLÍZIÍ PLUS na zvýšenie alebo zníženie miery rekuperácie až na nulu a tým aj spomalenia vozidla v závislosti od potreby.