Hybridné vozidlá dobíjateľné zo siete

od značky Mercedes-Benz

Nová úroveň dynamiky, efektívnosti a dojazdu pre všetky segmenty vozidiel

Modele Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

Viacero modelov Plug-in Hybrid na výber?

Nájdite a nakonfigurujte si to najlepšie pre vás.

Nájdite a nakonfigurujte si to najlepšie pre vás.

Prečo hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete?


Dôvody, prečo sa rozhodnúť pre hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete

Prečo hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete?


Dôvody, prečo sa rozhodnúť pre hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete

Jednoduché vysvetlenie technológie


Čo je hybridný pohon dobíjateľný zo siete – všetko o technológii hybridného pohonu dobíjateľného zo siete od značky Mercedes-Benz

Komponenty náhonu: inovatívna technika v inteligentnej súhre na zvýšenie efektívnosti

Jednoduché vysvetlenie technológie


Čo je hybridný pohon dobíjateľný zo siete – všetko o technológii hybridného pohonu dobíjateľného zo siete od značky Mercedes-Benz

Komponenty náhonu: inovatívna technika v inteligentnej súhre na zvýšenie efektívnosti

Drag horizontally
  • Die Ladedose des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Nabíjanie zo siete

    V zásade možno hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete nabíjať z každej vhodnej domácej zásuvky. Výrazne rýchlejšiu alternatívu však naďalej predstavuje nabíjacia skrinka od značky Mercedes-Benz. Vďaka nej dosiahne vozidlo v krátkom čase plný elektrický dojazd. Ak sa práve nenachádzate doma, môžete elektrický prúd do svojho vozidla „natankovať“ aj na verejnej nabíjacej stanici. Pri verejnom nabíjaní profitujete z výhod služby Mercedes me Charge[1], jednej z najväčších nabíjacích sietí. Zvoľte si sadzbu za nabíjania, ktorá je pre vás optimálna a vychutnávajte si výhody – od pevných cien až po službu Pripojiť a nabíjať, ak je pre vaše vozidlo dostupná.

    [1] Na to, aby ste mohli využívať službu Mercedes me Charge, ktorá je súčasťou služieb Mercedes me connect, je s vybraným poskytovateľom tretej strany potrebné mať uzatvorenú samostatnú zmluvu o nabíjaní, prostredníctvom ktorej sa uskutočňujú platby a vyúčtovanie procesov nabíjania. * Predpokladom na používanie služieb Mercedes me connect je osobný identifikátor Mercedes me, ako aj vyjadrenie súhlasu s podmienkami používania služieb Mercedes me connect.
  • Die Lithium-Ionen-Hochvoltbatterie des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Lítium-iónový vysokovoltový akumulátor

    Ako elektrický zásobník energie sa používa lítium-iónový vysokovoltový akumulátor, ktorý možno nabíjať z externého zdroja energie. Tento typ akumulátora spája vysokú energetickú hustotu s dlhou životnosťou a zároveň je relatívne nenáročný na priestor. Akumulátor sa nabíja prostredníctvom nabíjacej zásuvky na bočnej stene alebo na zadnom nárazníku vozidla.

  • Das Getriebe inklusive Elektromotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Prevodovka vrátane elektromotora

    Elektromotor možno využívať ako motor, aj ako generátor. V režime motora slúži na pohon, v deceleračnom režime a počas brzdenia sa využíva na spätné získavanie elektrickej energie a na nabíjanie sa lítium-iónového akumulátora. Elektromotor dokáže poskytnúť svoj maximálny krútiaci moment už pri rozjazde a postará sa o mimoriadne dynamické zrýchlenie z miesta. Vysokoefektívny menič krútiaceho momentu poskytuje zvyčajne vysoký komfort pri rozjazde v hybridnom jazdnom režime.

  • Das Vorderrad des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Rekuperatívny brzdový systém

    Rekuperácia znamená premenu pohybovej energie na elektrickú energiu, čím sa čiastočne spätne získava energia vznikajúca počas brzdenia v deceleračnom režime. Túto energiu možno ukladať do lítium-iónového akumulátora a neskôr ju môže elektromotor využívať na náhon, ako aj vedľajšie spotrebiče vo vozidle (napríklad klimatizácia).

  • Der Verbrennungsmotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Spaľovací motor

    V závislosti od modelu kombinujeme výkonné zážihové motory alebo dieselové motory s hybridnými modulmi a akumulátormi rôznych výkonových stupňov. V prípade potreby podporuje elektromotor výkon spaľovacieho motora – s cieľom zvýšenia výkonu pri zrýchľovaní. Výsledkom sú jazdné výkony, v ktorých sa pôžitok z jazdy a komfort spájajú so zníženou spotrebou a nízkymi lokálnymi emisiami CO2.

Hnacie ústrojenstvo vozidla Mercedes-Benz Triedy E.
  • Nabíjanie zo siete

  • Lítium-iónový vysokovoltový akumulátor

  • Prevodovka vrátane elektromotora

  • Rekuperatívny brzdový systém

  • Spaľovací motor

Efektívnosť a spotreba


Väčší dojazd. Vyšší výkon. Nižšia spotreba.

Efektívnosť a spotreba


Väčší dojazd. Vyšší výkon. Nižšia spotreba.

    Maximálna flexibilita vďaka elektrickému a spaľovaciemu pohonu

    Pohľad zozadu na vozidlo Mercedes-Benz Triedy C.

    Silnou stránkou modelov s hybridným pohonom dobíjateľným zo siete je ich všestrannosť. Spájajú elektrické jazdenie v mestách, ktoré je takmer nehlučné a lokálne bez emisií CO2 s flexibilitou a nezávislosťou spaľovacieho motora na dlhých trasách.

    Lokálne jazdenie bez emisií CO2

    Pohľad spredu na vozidlo Mercedes-Benz Triedy C.

    Hybridné vozidlá dobíjateľné zo siete sú dôležitým míľnikom na ceste k jazdeniu lokálne bez emisií CO2. Mercedes-Benz dôsledne pokračuje vo vývoji svojich modelov s hybridnými pohonmi dobíjateľnými zo siete smerom k dlhšiemu elektrickému dojazdu s cieľom poskytnúť vo všetkých segmentoch presvedčivé ponuky na lokálne jazdenie bez emisií CO2.

    Inteligentná prevádzková stratégia s rekuperáciou

    Na obrázku: šikmý pohľad zozadu na vozidlo Mercedes-Benz Triedy B.

    Inteligentná prevádzková stratégia na báze trasy predpokladá využitie elektrického jazdného režimu na úsekoch trasy, kde je takéto použitie najrozumnejšie. Okrem iného zohľadňuje navigačné údaje, topografiu, obmedzenia rýchlosti a dopravnú situáciu na celej trase. Asistent ECO pomáha vodičovi šetriť energiu.

    Znížená spotreba vďaka cielenému nabíjaniu

    Na obrázku: pohľad zboku na vozidlo Mercedes-Benz Triedy A.

    Vďaka hodnotám elektrického dojazdu nových modelov hybridných vozidiel dobíjateľných zo siete od značky Mercedes-Benz sa tieto modely môžu v mestách používať prevažne v elektrickom režime, čím sa znižujú hodnoty spotreby. Čím častejšie vozidlo nabíjate a vedome používate inteligentnú prevádzkovú stratégiu s rekuperáciou, tým vyšší je podiel elektrického jazdenia, a tým sa znižuje spotreba spaľovacieho motora.

    Dieselový hybridný pohon dobíjateľný zo siete

    Pohľad zblízka na označenie typu modelu Mercedes-Benz GLE 350 de.

    Aktuálna dieselová technológia v kombinácii s hybridným pohonom najnovšej generácie. Mobilita, ktorá je lokálne bez emisií CO₂, je teraz emocionálnym zážitkom, ktorý sprevádza vyššia efektívnosť, pozoruhodný komfort jazdy, ako aj pôsobivý dojazd dieselového motora.

    Komfortná dynamika jazdy


    Dozrel čas na nové skúsenosti: emócia a inteligencia

    Komfortná dynamika jazdy


    Dozrel čas na nové skúsenosti: emócia a inteligencia

      Dynamický pocit z jazdy

      Šikmý pohľad spredu na vozidlo Mercedes-Benz GLE SUV.

      Zažite pocit z elektrického jazdenia s bezprostrednými reakciami a maximálnym krútiacim momentom už od prvej otáčky. Na túto novú dynamiku si ihneď zvyknete a už sa jej nebudete chcieť vzdať. Najneskôr vtedy, keď pri zrýchľovaní prvýkrát pocítite silu dvoch sŕdc súčasne.

      Obvyklá spoľahlivosť

      Na obrázku: šikmý pohľad spredu na vozidlo Mercedes-Benz Triedy A.

      Naše hybridné vozidlá dobíjateľné zo siete spájajú v podobe pohonu to najlepšie z dvoch svetov spaľovacieho pohonu a elektrického pohonu. Vďaka inteligentnej súhre technických komponentov v kombinácii s bezpečnosťou, ktorá je typická pre značku Mercedes-Benz, vyhovujú všetky vozidlá nášmu nároku na čo najdokonalejšiu kombináciu spaľovacieho motora a elektrického pohonu.

      Bezhlučné elektrické jazdenie

      Na obrázku: šikmý pohľad spredu na sedan Mercedes-Benz Triedy A.

      Vychutnajte si nový pocit z jazdy so spontánnym intenzívnym zrýchlením a takmer nehlučným jazdením. Začnite svoj deň uvoľnene s čisto elektrickou jazdou bez zvukov motora.

      Sériové predklimatizovanie s možnosťou ovládania prostredníctvom aplikácie

      Žena stojí s mobilným telefónom v ruke pred svojím hybridným vozidlom dobíjateľným zo siete.

      Vychutnajte si vami preferovanú klímu už pri nastúpení do vozidla. Vopred nastavte čas a teplotu pre vzduch v interiéri a v závislosti od výbavy aj sedadlá – prostredníctvom služieb Mercedes me<p>Na používanie služieb Mercedes me connect si musíte vytvoriť ID Mercedes me a vyjadriť súhlas s podmienkami používania služieb Mercedes me connect. Zobrazené služby a ich dostupnosť, ako aj funkcie sú závislé najmä od modelu vozidla, roku výroby, zvolenej mimoriadnej výbavy a krajiny.</p> alebo na centrálnej jednotke. Ak vozidlo súčasne nabíjate, výkon akumulátora navyše zostane na začiatku jazdy zachovaný.

      Menej zásahov bŕzd vďaka inteligentnej rekuperácii

      Zobrazenie toku energie na multimediálnom displeji vozidla Mercedes-Benz GLE.

      Pri každom brzdení získate o čosi viac elektrického dojazdu. V deceleračnom režime alebo v režime brzdenia sa pohybová energia mení na elektrickú energiu, ktorá sa využíva na nabíjanie akumulátora (rekuperácia). Inteligentná prevádzková stratégia podporuje zosilnením rekuperácie spomaľovanie v dopravných situáciách, v ktorých sa vyžaduje brzdenie.

      Nabíjanie a dojazd


      K elektrickej energii vedie mnoho ciest – možnosti nabíjania

      Nabíjanie a dojazd


      K elektrickej energii vedie mnoho ciest – možnosti nabíjania

        Prehľad všetkých možností nabíjania

        Pohľad šikmo zozadu na vozidlo Mercedes-Benz Triedy A.

        Hybridné vozidlá dobíjateľné zo siete možno nabíjať z každej domácej zásuvky. Rýchlejšou alternatívou je však nabíjacia skrinka od značky Mercedes-Benz. Vďaka nej dosiahne vozidlo v krátkom čase plný elektrický dojazd. Na cestách ponúkajú verejné nabíjacie stanice možnosť „natankovať“ elektrický prúd.

        Elektrický a konvenčný dojazd

        Digitálny združený prístroj vozidla Mercedes-Benz GLE.

        Optimálna kombinácia elektrického a konvenčného dojazdu sa dosahuje inteligentnou prevádzkovou stratégiou na báze trasy. Táto stratégia podľa jazdnej situácie vyberie elektrický alebo konvenčný pohon a umožní tak najlepšiu efektívnosť. Okrem iného zohľadňuje aj údaje z navigácie a dopravné údaje, ako aj predpísanú rýchlosť na celej trase.

        Faktory ovplyvňujúce dojazd

        Pohľad zboku na novú GLC SUV.

        Elektrický dojazd sa do spustenia spaľovacieho motora mení v závislosti od spôsobu jazdenia, profilu trasy a environmentálnych podmienok. K týmto aspektom sa pridáva predvídavé jazdenie s využitím ukazovateľa skóre Eco, radarom podporovaná rekuperácia a funkcia kĺzania. Vplyv na dojazd majú aj vedľajšie spotrebiče (napr. klimatizácia).

        * Zobrazené miesto nie je súčasťou rozsahu dodávky nabíjacej skrinky Mercedes-Benz.

        Nabíjanie s nabíjacou skrinkou a službou Mercedes me Charge

        Nabíjacia skrinka Mercedes-Benz

        Nabíjacia skrinka Mercedes-Benz je nabíjacou stanicou, ktorá umožňuje mimoriadne rýchle a bezpečné nabíjanie z pohodlia domova. A prostredníctvom služby Mercedes me Charge získate na cestách v celej Európe prístup k množstvu verejných nabíjacích staníc, ktoré sa nachádzajú napríklad pri nákupných centrách alebo na odpočívadlách.

        Vaša prvá virtuálna skúšobná jazda

        Zobrazenie mapy na plánovanie trasy v aplikácii Mercedes me.

        Vaša prvá virtuálna skúšobná jazda

        Na simuláciu svojho každodenného jazdenia si do svojho chytrého telefónu stiahnite bezplatnú aplikáciu Mercedes-Benz Electric Ready. Táto aplikácia analyzuje váš individuálny spôsob mobility v rámci dlhšieho časového obdobia a zohľadňuje pritom aj váš osobný jazdný profil.

        Prehľad modelov


        Všetky hybridné vozidlá Mercedes-Benz dobíjateľné zo siete, ktoré sú aktuálne k dispozícii

        Prehľad modelov


        Všetky hybridné vozidlá Mercedes-Benz dobíjateľné zo siete, ktoré sú aktuálne k dispozícii

          Mercedes-Benz Triedy A sedan

          Na obrázku: sedan Mercedes-Benz Triedy A.

          Silná a efektívna: technológia hybridného pohonu dobíjateľného zo siete kombinuje výhody štvorvalcového motora s prednosťami elektrickej mobility. Model A 250 e tak nadchne vysokou efektívnosťou využívania paliva so športovými hodnotami jazdného výkonu a systémovým výkonom 120 + 80 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (163 + 109 k), ako aj maximálnym krútiacim momentom 450 Nm<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>.

           

          Trieda A 250 e sedan | WLTP: vážená spotreba paliva 1,0 - 0,8 l/100 km, vážené emisie CO2 24 - 18 g/km, vážená spotreba elektriny 19,9 - 14,8 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz Triedy A kompaktný sedan

          Na obrázku: Mercedes-Benz Triedy A kompaktný sedan.

          Aktuálna generácia vozidiel Mercedes-Benz Triedy A je v mnohých ohľadoch pokroková. Hybridný pohon tretej generácie dobíjateľný zo siete je preto logickou voľbou. V centre pozornosti modelu A 250 e je pôžitok z jazdy na elektrický pohon a praktickosť pri každodennom používaní, čo ilustruje elektrický dojazd s hodnotou 79 km (WLTP).

           

          Trieda A 250 e kompaktný sedan | WLTP: vážená spotreba paliva 1,1 - 0,8 l/100 km, vážené emisie CO2 25 – 19 g/km, vážená spotreba elektriny 20,4 – 15,0 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

           

          Mercedes-Benz Triedy B Sports Tourer

          Na obrázku: Mercedes-Benz Triedy B Sports Tourer.

          Aj model B 250 e ako športové kompaktné vozidlo určené pre rodinu využíva technológiu hybridného pohonu tretej generácie dobíjateľného zo siete. Systémový výkon s hodnotou 120 + 80 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (163 + 109 k) a systémový krútiaci moment s hodnotou 450 Nm<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> sa pritom starajú o veľký pôžitok z jazdy počas všedných dní. Ale aj elektrický dojazd s hodnotou 76 km (WLTP) sa stará o to, aby ste veľkú časť svojich každodenných ciest mohli zdolať lokálne bez emisií CO2.

           

          Trieda B 250 e Sports Tourer | WLTP: vážená spotreba paliva 1,2 - 0,9 l/100 km, vážené emisie CO2 27 – 20 g/km, vážená spotreba elektriny 21,3– 15,4 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz Triedy C sedan

          Sedan Mercedes-Benz Triedy C

          S novou Triedou C vstupuje značka Mercedes-Benz do efektívnejšieho a digitálnejšieho sveta. Najlepšími príkladmi toho sú atraktívne prvky ako je druhá generácia systému MBUX alebo hybridný pohon dobíjateľný zo siete štvrtej generácie v C 300 e. Systémový výkon 150 + 95 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (204 + 129 k) je zárukou jazdnej dynamiky a predĺžený elektrický dojazd až do 115 km (WLTP) vám umožní ešte viac lokálneho jazdenia bez emisií.

           

          Trieda C 300 e sedan | WLTP: vážená spotreba paliva 0,7 - 0,5 l/100 km, vážené emisie CO2 16 - 12 g/km, vážená spotreba elektriny 21,6 - 18,0 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz Triedy C kombi

          Kombi Mercedes-Benz Triedy C

          Model C 300 e kombi rozširuje atraktívne prvky nového sedanu Triedy C o výrazne väčšiu ponuku priestoru a zvýšenú užitkovú hodnotu. K tomu sa nielen na dlhých trasách hodí výkonný pohon so systémovým výkonom 150 + 95 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (204 + 129 k) a pôsobivým systémovým krútiacim momentom 550 Nm<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>. Dlhé trasy vás vďaka interiéru v štýle moderného luxusu navyše teraz budú baviť ešte viac.

           

          Trieda C 300 e kombi | WLTP: vážená spotreba paliva 0,7 - 0,6 l/100 km, vážené emisie CO2 17 – 13 g/km, vážená spotreba elektriny 22,3 – 18,4 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz Triedy E sedan

          Mercedes-Benz Triedy E sedan

          Hybridné vozidlá dobíjateľné zo siete Triedy E sú zamerané na často jazdiacich vodičov, ktorí kladú vysoký dôraz na komfort pri cestovaní na dlhé vzdialenosti. Súčasne máte k dispozícii vysokú hmotnosť prívesu. V centrách miest vám navyše technológia hybridného pohonu dobíjateľného zo siete umožní vo vašom vozidle Triedy E lokálne jazdenie bez emisií CO2. Nato je k dispozícii systémový výkon 143 + 90 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (194 + 122 k) v prípade modelu E 300 de, rovnako ako 155 + 90 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (211 + 122 k) v prípade modelu E 300 e.

           

          Trieda E 300 de sedan | WLTP: vážená spotreba paliva 1,4 - 1,2 l/100 km, vážené emisie CO2 37 – 33 g/km, vážená spotreba elektriny 21,5 – 16,1 kWh/100 km
          Trieda E 300 e sedan | WLTP: vážená spotreba paliva 1,7 - 1,5 l/100 km, vážené emisie CO2 39 – 34 g/km, vážená spotreba elektriny 20,8 – 15,3 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz Triedy E kombi

          Kombi Mercedes-Benz Triedy E

          Model E 300 de ako kombi so systémovým výkonom 143 + 90 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (194 + 122 k) je mimoriadne úsporný a hospodárny, zároveň aj komfortný a priestranný. Je tak vhodným vozidlom na cestovanie na dlhých trasách, o čom svedčí aj veľký dojazd s hodnotou nad 1 000 km (v kombinácii s voliteľnou 60-litrovou palivovou nádržou).

           

          Trieda E 300 de kombi | WLTP: vážená spotreba paliva 1,5 - 1,4 l/100 km, vážené emisie CO2 39 – 36 g/km, vážená spotreba elektriny 22,2 – 16,5 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz GLA

          Pohľad zozadu na vozidlo Mercedes-Benz GLA.

          GLA, ktorá je vstupom do rodiny modelov SUV, nadchne kombináciou životného štýlu a dizajnu s vysokou úrovňou praktickosti a variability. Hybridný pohon dobíjateľný zo siete tretej generácie v modeli GLA 250 e poskytuje vďaka systémovému výkonu 118 + 72 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (160 + 102 k), ako aj systémovému krútiacemu momentu 450 Nm<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> tie najlepšie predpoklady na aktívny a mestský životný štýl bez lokálnych emisií CO2.

           

          GLA 250 e | WLTP: vážená spotreba paliva 1,6 - 1,3 l/100 km, vážené emisie CO2 37 – 30 g/km, vážená spotreba elektriny 22,5 – 16,1 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz GLC SUV

          Pohľad spredu na vozidlo Mercedes-Benz GLC SUV.

          Model GLC 300 e 4MATIC ako všestranné prémiové SUV presviedča komfortom, funkčnosťou a agilnosťou. Vďaka svojmu systémovému výkonu 150 + 100 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (204 + 136 k), systémovému krútiacemu momentu 550 Nm<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>, ako aj elektrickému dojazdu 130 km (WLTP) je predurčený na plnenie rozmanitých úloh na krátkych aj dlhých trasách.

           

          GLC 300 e 4MATIC | WLTP: vážená spotreba paliva 0,6 - 0,5 l/100 km, vážené emisie CO2 15 – 12 g/km, vážená spotreba elektriny 23,7 – 20,5 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz GLC kupé

          Bočný pohľad spredu na kupé Mercedes-Benz GLC.

          Kupé GLC 300 e 4MATIC je ako športové úžitkové kupé v porovnaní s GLC SUV rovnako všestranne využiteľné, vyniká však športovými prvkami vďaka pôsobivej kombinácii dizajnov SUV a kupé. S identickým systémovým výkonom a elektrickým dojazdom 46 km (WLTP) je vhodné na všetky oblasti využitia.

           

          GLC 300 e 4MATIC kupé | WLTP: vážená spotreba paliva 2,7 - 2,2 l/100 km, vážené emisie CO2 61 – 49 g/km, vážená spotreba elektriny 26,6 – 17,2 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz GLE SUV

          Mercedes-Benz GLE SUV

          Ako najväčší členovia rodiny hybridných vozidiel dobíjateľných zo siete modely GLE 350 de 4MATIC, ako aj GLE 350 e 4MATIC mimoriadnym spôsobom profitujú z aktuálneho stavu technického pokroku. Hlavnými prednosťami sú elektrický dojazd, ktorý vďaka väčšiemu akumulátoru presahuje 97 km (WLTP), ako aj rýchlejšie dobíjanie na cestách a ešte výraznejší zážitok z elektrickej jazdy.

           

          GLE 350 de 4MATIC | WLTP: vážená spotreba paliva 1,0 - 0,7 l/100 km, vážené emisie CO2 25 – 19 g/km, vážená spotreba elektriny 30,0 – 24,2 kWh/100 km
          GLE 350 e 4MATIC | WLTP: vážená spotreba paliva 1,3 - 0,9 l/100 km, vážené emisie CO2 29 – 21 g/km, vážená spotreba elektriny 31,2 – 23,4 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>

          Mercedes-Benz Triedy S sedan

          Sedan Mercedes-Benz Triedy S

          Trieda S ponúka v najnovšej generácii pokrokové inovácie v oblasti bezpečnosti, komfortu a jazdných funkcií. Formátu a ambícii Triedy S je v novom modeli S 580 e prispôsobený okrem atraktívneho systémového výkonu 270 + 110 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (367 + 150 k) aj mimoriadne dlhý elektrický dojazd s hodnotou 113 km (WLTP).

           

          Trieda S 580 e sedan | WLTP: vážená spotreba paliva 0,9 - 0,6 l/100 km, vážené emisie CO2 20 – 14 g/km, vážená spotreba elektriny 25,3 – 20,3 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o&nbsp;„hodnoty CO2 podľa skúšobného postupu WLTP“ v&nbsp;zmysle čl.&nbsp;2 bodu&nbsp;3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a&nbsp;nie sú súčasťou ponuky. Slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v&nbsp;závislosti od zvolených prvkov mimoriadnej výbavy a&nbsp;môžu sa od konečných hodnôt objednaného alebo expedovaného vozidla odlišovať.</p>