Sedan Triedy A

Presne ako ty

Kľúčové vlastnosti vozidla


Pôsobí revolučne. A tak aj vyzerá.

Sedan Triedy A s koncepciou MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz) a športovým trojpriestorovým dizajnom.

Kľúčové vlastnosti vozidla


Pôsobí revolučne. A tak aj vyzerá.

Sedan Triedy A s koncepciou MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz) a športovým trojpriestorovým dizajnom.

Na obrázku: pohľad zboku na sedan Triedy A.
Na obrázku: interiér sedanu Triedy A.
Na obrázku: pohľad zozadu na sedan Triedy A.

Komfort


Môžeme sa porozprávať?

O koncepcii MBUX (Používateľskom zážitku Mercedes-Benz), celkom novom spôsobe ovládania automobilu. O intuícii a umení každodenného učenia sa. Dovtedy, kým vás sedan Triedy A nebude poznať takmer lepšie, ako sa poznáte vy sami.

Komfort


Môžeme sa porozprávať?

O koncepcii MBUX (Používateľskom zážitku Mercedes-Benz), celkom novom spôsobe ovládania automobilu. O intuícii a umení každodenného učenia sa. Dovtedy, kým vás sedan Triedy A nebude poznať takmer lepšie, ako sa poznáte vy sami.

Najzaujímavejšie prvky komfortu:

Na obrázku: interiér sedanu Triedy A z pohľadu spolujazdca.

Najzaujímavejšie prvky komfortu:

  • MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz)
  • Ovládanie hlasom
  • Projekčný displej

Bezpečnosť


Hovorme o dôvere

Váš sedan Triedy A vás dokáže varovať pred hroziacou kolíziou, pomôcť vám pri brzdení a vyhýbacích manévroch alebo dokonca iniciovať samočinné núdzové brzdenie.

Bezpečnosť


Hovorme o dôvere

Váš sedan Triedy A vás dokáže varovať pred hroziacou kolíziou, pomôcť vám pri brzdení a vyhýbacích manévroch alebo dokonca iniciovať samočinné núdzové brzdenie.

Najzaujímavejšie bezpečnostné prvky:

Na obrázku: pohľad zboku na sedan Triedy A.

Najzaujímavejšie bezpečnostné prvky:

  • Parkovací balík s 360-stupňovou kamerou
  • Balík asistenčných jazdných systémov
  • MULTIBEAM LED
  • Aktuálne informácie o premávke

Špecifikácie


Strhujúca dynamika a nevýrazná spotreba

Vyspelá technológia nových motorov sa prejavuje zvýšeným výkonom a zlepšenou efektívnosťou. Podstatným dôvodom týchto vlastností je kombinácia najnovších technologických konštrukčných prvkov s množstvom podrobných individuálnych opatrení. Mimoriadne dobre to prezentuje model A 250 e: prvé hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete v rámci Triedy A.

Špecifikácie


Strhujúca dynamika a nevýrazná spotreba

Vyspelá technológia nových motorov sa prejavuje zvýšeným výkonom a zlepšenou efektívnosťou. Podstatným dôvodom týchto vlastností je kombinácia najnovších technologických konštrukčných prvkov s množstvom podrobných individuálnych opatrení. Mimoriadne dobre to prezentuje model A 250 e: prvé hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete v rámci Triedy A.

Viac ako

15 motorizácií

Z 0 na 100 km/h za

už za 6,7 s

Elektrický dojazd

až do 79 kilometrov

Na obrázku: pohľad zboku na sedan Triedy A.

Spotreba elektrického prúdu modelu A 250 e v kombinovanom testovacom cykle: 15,2 - 14,5 kWh/100 km; kombinovaná spotreba paliva: 1,5 – 1,3 l/100 km; kombinované emisie CO2: 35 – 31 g/km.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

Mercedes-AMG


Mercedes‑AMG A 35 4MATIC sedan

Mercedes-AMG


Mercedes‑AMG A 35 4MATIC sedan

Na obrázku: bočný pohľad zozadu na sedan Mercedes-AMG A 35 4MATIC.

Krútiaci moment

400 Nm<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

Zrýchlenie

4,8 s

z 0 na 100 km/h

Výkon

225 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

Viac o Mercedes-AMG

Sedan Triedy A sa dodáva aj ako model Mercedes-AMG A 35 4MATIC.

Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedan: kombinovaná spotreba paliva: 7,3 - 7,2 l/100 km, kombinované emisie CO2: 167 - 164 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>