Život je pretek

Mercedes-AMG GT 4-dverové kupé

Motorizácia


Výnimočné vozidlo na každodenné jazdenie

Motorizácia


Výnimočné vozidlo na každodenné jazdenie

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Na obrázku: pohľad zboku na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred sklenenou fasádou.

    Športový výkon

    320 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

    (435 k) s 3,0-litrovým agregátom.

    Dynamické zrýchlenie za

    4,5 sekundy

    z 0 na 100 km/h.

    Nečakane všestranné, nezameniteľné vozidlo AMG GT: 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+.
    Nové 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT spája očarujúcu výkonnosť športového vozidla s praktickosťou elegantného štvordverového vozidla. Expresívny dizajn s nízko položenou kapotou motora, dominantnou prednou časťou a dynamickou rečou tela zdôrazňuje športové gény štvordverového kupé. Stlačenie štartovacieho tlačidla to potvrdí: 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ patrí na vrchol. Vďaka inovatívnemu a vysokoefektívnemu radovému šesťvalcovému motoru s výkonom 320 kW (435 k)<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>, aktívnej aerodynamike a 9-stupňovej prevodovke AMG SPEEDSHIFT TCT tam patrí už od začiatku.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: kombinovaná spotreba paliva: 9,4 - 9,1 l/100 km, kombinované emisie CO2: 215 - 209 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Na obrázku: šikmý pohľad spredu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred panorámou mesta.

    Mohutný výkon

    430 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

    (585 k) motora V8 biturbo.

    Zrýchli za

    3,4 sekundy

    z 0 na 100 km/h.

    Štvordverové kupé Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ ako fascinujúce vozidlo kategórie Gran Turismo je optimálny spoločník pre všetkých, ktorí vedia oceniť dychvyrážajúcu výkonnosť, komfort a všestrannosť. Moderný, energický motor V8 biturbo pritom poskytuje fascinujúce jazdné zážitky v celom rozsahu otáčok a spája mimoriadnu dynamiku s prekvapivou efektívnosťou. Inovatívne technológie ako plne variabilný náhon na všetky kolesá 4MATIC+, či sériové riadenie zadnej nápravy pri motoroch V8 sa starajú o náhon a jazdné vlastnosti na úrovni motoristického športu. Deväťstupňová prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT s funkciou PRETEKÁRSKY ŠTART umožňuje dychvyrážajúce zrýchlenia z 0 na 100 km/h len za 3,4 sekundy.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: kombinovaná spotreba paliva: 11,2 - 11,1 l/100 km, kombinované emisie CO2: 256 - 252 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Na obrázku: šikmý pohľad zozadu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT na pretekárskej trati.

    Mohutný výkon

    470 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

    (639 k) motora V8 biturbo

    Výbušné zrýchlenia za

    3,2 sekundy

    z 0 na 100 km/h.

    Dynamika jazdy na úrovni pretekárskeho športu, výbušné zrýchlenia, najvyšší komfort. Štvordverové kupé Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ označuje najvyššiu pozíciu v rámci rodiny štvordverových modelov. Dynamické ložiská zavesenia motora AMG sa v každej jazdnej situácii postarajú o optimálne prepojenie motora s výkonom 470 kW (639 k)<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> a karosérie. Najmä pri športovom spôsobe jazdenia umožňuje elektronicky regulovaný zverný diferenciál zadnej nápravy AMG lepšie zrýchlenie pri výjazde zo zákrut. Štvordverové kupé nielenže zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy: vďaka dodatočnému jazdnému programu PRETEK vrátane šmykového režimu sú možné aj extrémne športové jazdné manévre. Výrazný predok s dizajnom krídla prúdového lietadla s ozdobným prvkom už pri prvom pohľade nikoho nenechá na pochybách: blíži sa 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinovaná spotreba paliva: 11,3 - 11,3 l/100 km, kombinované emisie CO2: 257 - 257 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

Exteriér


Estetický. Atletický.

Exteriér


Estetický. Atletický.

Na obrázku: šikmý pohľad spredu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT v mestskej kulise s obrubníkmi.
Na obrázku: šikmý pohľad spredu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT v mestskej kulise s obrubníkmi.

Energia. Koncentrovaná.

Štvordverové kupé Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ presne vystihuje filozofiu dizajnu značky AMG: je to zmyselná čistota, výrazné tvary a objemné telo.

Väčší priestor, väčšia sila, väčšie vzrušenie – nové štvordverové vozidlo Mercedes-AMG GT poskytuje jazdné zážitky nových rozmerov. Je zrejmé, do ktorej rodiny vysokovýkonných vozidiel toto športové vozidlo patrí. Pretekárske gény sa nachádzajú v každom prvku tohto štvordverového kupé a vytvárajú z neho čistokrvné športové vozidlo.

Na obrázku: šikmý pohľad zozadu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT na pobrežnej ceste.

Geniálne ohromujúce

Aj pri pohľade zozadu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ s robustnými bokmi, zaoblenou zadnou časťou a výrazne vytiahnutými blatníkmi je veľmi zrejmá príslušnosť k rodine vozidiel GT.

Emócie vzbudzujú extrémne úzke zadné svietidlá s LED vrátane postupne sa rozsvecujúcich smeroviek, typická línia hrany ložnej plochy a zadné krídlo, ktoré možno vysúvať vo viacerých úrovniach alebo je pevne namontované (na želanie) – po zošliapnutí plynového pedála budú tieto emócie ešte intenzívnejšie. Potom zaznie nezameniteľný zvuk prepínateľnej výfukovej sústavy AMG Performance. Nefalšovaná atmosféra vozidla kategórie Gran Turismo.

Na obrázku: pohľad spredu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred mestskou kulisou.

Nasleduje svoju ideálnu líniu.

Už predná časť nového 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT bez akýchkoľvek pochybností preukazuje pôvod aj výkon tohto vozidla. Príbuznosť s klasickým vozidlom AMG GT je zrejmá.

Úzke svetlomety MULTIBEAM LED, dva charakteristické prelisy na kapote motora, veľké otvory na prívod vzduchu a obloženie chladiča špecifické pre AMG predznamenávajú smršť. Žalúzia chladiča, takzvaný AIRPANEL, pred stredným otvorom na prívod chladiaceho vzduchu zlepšuje aerodynamickú efektívnosť vozidla, rovnako ako v modeli AMG GT R.

Na obrázku: pohľad zboku na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred obytným domom.

Plný slobody. Tichý.

Elegancia v kombinácii s čisto športovým vzhľadom: bezrámové bočné sklá a ploché, výrazne dozadu naklonené čelné sklo sa pohrávajú s prvkami klasickej architektúry vozidiel typu kupé.

Zadný rad sedadiel je takmer plynule začlenený do charakteristického vedenia línií modelov AMG GT. Štvordverové kupé Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC so svojou výraznou bočnou líniou, širokými bokmi a výrazne vytiahnutými podbehmi zadných kolies jednoznačne prehlasuje: novou súčasťou športového vzhľadu je štvoro dverí.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinovaná spotreba paliva: 11,3 - 11,3 l/100 km, kombinované emisie CO2: 257 - 257 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

Interiér


Na hraniciach možností je ako doma

Interiér


Na hraniciach možností je ako doma

Na obrázku: interiér 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.
Na obrázku: interiér 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.

V cieli. Už pri nastupovaní.

S novými prídavnými prepínačmi na volante AMG Performance v koži napa máte pod kontrolou takmer všetko: môžete meniť rôzne parametre svojho športového vozidla a prispôsobiť si vlastné nastavenie.

Vďaka individuálne nastaviteľnému združenému prístroju a centrálnemu multimediálnemu ukazovateľu s 12,3-palcovým farebným displejom máte vždy prehľad o všetkých relevantných informáciách. Nové a jedinečné: osem tlačidiel s displejom integrovaných do stredovej konzoly a prepínací prvok na ovládacej lište.

Na obrázku: interiér 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.

Na hraniciach možností je ako doma

Prístrojová doska nového 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ presviedča extrémne kvalitnými materiálmi a kvalitou vyhotovenia. Nová vôňa AMG dodatočne povzbudí zmysly.

Bezpečnosť a komfort: sedadlá AMG vo vyhotovení z vysokokvalitnej kože napa Exklusiv alebo sedadlá AMG Performance v športovom vyhotovení z mikrovlákna DINAMICA s farebnými kontrastnými ozdobnými švami poskytujú vynikajúcu bočnú oporu v zákrutách.

Na obrázku: 360-stupňový pohľad do interiéru vozidla Mercedes-AMG GT 4-dverové kupé.

Prvotriedny interiér na všetkých miestach

Väčší priestor, vyšší výkon, intenzívnejšie vzrušenie: nové 4-dverové vozidlo Mercedes-AMG GT ponúka väčší priestor a viac možností využitia. Čistokrvná atmosféra motoristického športu s komfortom ozajstného sedanu.

Dôsledné rozšírenie rodiny vozidiel AMG GT o 4-dverové kupé otvára segment športových vozidiel zákazníkom, ktorí hľadajú vozidlo na každodenné používanie, no nechcú sa vzdať jedinečnej výkonnosti značky Mercedes-AMG. Interiér dotvárajú individuálne balíky výbavy.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombinovaná spotreba paliva: 11,3 - 11,3 l/100 km, kombinované emisie CO2: 257 - 257 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO<sub>2</sub> podľa skúšobného postupu NEDC“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

Oblasť zadných sedadiel


Náskok pred všetkými. Aj vzadu.

Oblasť zadných sedadiel


Náskok pred všetkými. Aj vzadu.

Na obrázku: oblasť zadných sedadiel vozidla Mercedes-AMG GT 4-dverové kupé.
Na obrázku: pohľad na displej konzoly pre podnikateľov na stredovej konzole v oblasti zadných sedadiel.

Tri rôzne varianty zadných sedadiel

Tri rôzne varianty zadných sedadiel

Zadná časť štvordverového kupé Mercedes-AMG GT ponúka maximálny komfort. Okrem samostatných sedadiel a premyslenej lavice na sedenie sú k dispozícii aj dve samostatne sklopné sedadlá s funkčnou stredovou konzolou pre podnikateľov. Komfortné samostatné sedadlá ponúkajú ešte väčší luxus a vytvárajú atmosféru vysokokvalitného prostredia. Na zadných miestach na sedenie majú cestujúci prístup ku komplexným funkciám infotainmentu a komfortným prvkom výbavy. Zadná časť vyššej triedy (na želanie) poskytuje rozmanité možnosti individuálneho nastavenia a komfortné prvky výbavy ako temperované držiaky na poháre, funkciu bezkáblového nabíjania a dotykový displej. Sedadlá sú sklápateľné, čo ešte dodatočne zväčšuje ložný objem. Štvordverové kupé si tak robí nárok na spičkovú pozíciu aj v oblasti zadných sedadiel.

Hnacie ústrojenstvo


Jazdný výkon šitý na mieru

Hnacie ústrojenstvo


Jazdný výkon šitý na mieru

Zistite viac o náhone 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.

Elektronický zverný diferenciál zadnej nápravy AMG

Elektronický regulovaný zverný diferenciál zadnej nápravy AMG zlepšuje trakciu vo všetkých jazdných situáciách, najmä pri športovom spôsobe jazdenia. To umožňuje lepšie zrýchlenie pri výjazde zo zákrut.

AMG RIDE CONTROL+

Vzduchový podvozok AMG so špecifickým nastavením pre vozidlá GT v sebe kombinuje prakticky dva druhy podvozkov. Od komfortnej až po športovú: výrazná výkonnosť v každej situácii.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimálna prevodovka na mimoriadne dynamický spôsob jazdenia. Športovo rýchle zmeny prevodových stupňov alebo sotva vnímateľné priebehy radenia v závislosti od jazdného režimu:

vďaka deviatim prevodovým stupňom pracuje motor takmer vždy v optimálnom rozsahu otáčok.

Riadenie zadnej nápravy AMG

Vyššia agilnosť: do rýchlosti 100 km/h sa zadná náprava natáča v opačnom smere a virtuálne skracuje rázvor kolies. Vyššia bezpečnosť: od rýchlosti 100 km/h sa zadná náprava natáča v rovnakom smere, čím virtuálne predlžuje rázvor kolies.

4MATIC+

Náhon na všetky kolesá variabilne prepája zadnú nápravu s prednou nápravou a zabezpečuje tak optimálne rozdelenie krútiaceho momentu. To umožňuje plynulý prechod medzi náhonom na všetky kolesá a náhonom na zadné kolesá.

Dynamické ložiská zavesenia motora AMG

Dynamické ložiská zavesenia motora AMG sa v každej jazdnej situácii postarajú o optimálne prepojenie motora a karosérie. Prostredníctvom jazdných programov sa určuje základný charakter nastavenia.

Obrázky a filmy


Galéria so 4-dverovým kupé Mercedes-AMG GT

Obrázky a filmy


Galéria so 4-dverovým kupé Mercedes-AMG GT

Na obrázku: šikmý pohľad spredu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred panorámou mesta.
Na obrázku: šikmý pohľad zozadu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT na pretekárskej trati.
Na obrázku: pohľad zboku na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred vilou.
Na obrázku: interiér 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.
Na obrázku: voľne umiestnený 4,0-litrový motor AMG V8 biturbo v technickej miestnosti.
Na obrázku: pohľad zboku na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred sklenenou fasádou.
Na obrázku: šikmý pohľad spredu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred panorámou mesta.
Na obrázku: šikmý pohľad zozadu na 4-dverové kupé Mercedes-AMG GT pred mestskou kulisou.
Na obrázku: interiér 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.
Na obrázku: hnacie ústrojenstvo 4-dverového kupé Mercedes-AMG GT.
Na obrázku: voľne umiestnený 3,0-litrový turbomotor AMG R6 v technickej miestnosti.