Nová Trieda C sedan

Stále lepšia

Kľúčové vlastnosti vozidla


Dynamika je životný postoj

Nikdy nepoľaviť a stále nanovo dokazovať silu inovácií

Kľúčové vlastnosti vozidla


Dynamika je životný postoj

Nikdy nepoľaviť a stále nanovo dokazovať silu inovácií

Neprestáva sa zlepšovať

Na obrázku: pohľad zboku na sedan Mercedes-Benz Triedy C.

Športový dizajn

Na obrázku: kokpit sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Digitálny kokpit

Na obrázku: bočný pohľad spredu na sedan Mercedes-Benz Triedy C.

Inteligentné jazdenie Mercedes-Benz

Na obrázku: interiér sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Komfortné riadenie funkcií ENERGIZING

Novinky


Pripravený odštartovať

Mnohé inovácie prinášajú ešte viac dynamiky

Novinky


Pripravený odštartovať

Mnohé inovácie prinášajú ešte viac dynamiky

DYNAMICKÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE

Prestúpte zo sedanu do športového vozidla: celkom jednoducho, iba stlačením tlačidla. Voliteľný podvozok so systémom DYNAMICKÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE môžete upraviť od komfortnej až po športovú jazdu.

Komfortné riadenie funkcií ENERGIZING

O vaše pohodlie sa stará komfortné riadenie funkcií ENERGIZING na želanie. Svetlá, zvuky a vône sa môžu vzájomne kombinovať, aby sa cestujúci uvoľnili alebo osviežili.

MULTIBEAM LED

Ako keby nová Trieda C videla do budúcnosti: najmodernejšie svetlomety výlučne s technikou LED žiaria precíznejšie, svetlejšie a inteligentnejšie než kedykoľvek predtým. Spolu je jednotlivo ovládaných 84 svetelných diód.

Displej multimediálneho systému

10,25-palcový displej multimediálneho systému s vysokým rozlíšením dodáva interiéru vozidla mimoriadne kvalitný vzhľad.

1 920 x 720 pixlov zabezpečuje brilantnú kvalitu obrazu s verným zobrazovaním prvkov infotainmentu.

EQ Boost

Nový benzínový motor s technológiou EQ Boost zaujal štartovaciu pozíciu. Elektrický štartovací generátor vytvára okrem iného dodatočný krútiaci moment: takzvaný efekt zvýšenia výkonu.

Dizajn vozidla


Zmyselne čistý ako vždy. Dynamický a progresívny ako nikdy predtým.

Dizajn nového sedanu Triedy C

Dizajn vozidla


Zmyselne čistý ako vždy. Dynamický a progresívny ako nikdy predtým.

Dizajn nového sedanu Triedy C

Ľutujeme, ale vaše zariadenie nepodporuje túto funkciu.

Ľutujeme, ale vaše zariadenie nepodporuje túto funkciu.

Skúste, prosím, otočiť zariadenie pre aktivovanie režimu na šírku. Prípadne použite zariadenie s vyšším rozlíšením.

Pohľad zaostrený na ďalší cieľ

Jeho pohon je vpísaný do tváre novej Triedy C: na želanie sa dodávajú najmodernejšie svetlomety MULTIBEAM LED, ktoré vyžarujú túžbu napredovať.
Na obrázku: bočný pohľad spredu na sedan Mercedes-Benz Triedy C.
Zatvoriť
Na obrázku: svetlomety MULTIBEAM LED sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Svetlomety MULTIBEAM LED

Dynamika až po zadné svietidlá

Jeden z najkrajších pohľadov na zadnú časť vozidla pôsobí teraz ešte modernejšie: a to vďaka ušľachtilému svetelnému dizajnu LED.
Na obrázku: bočný pohľad zozadu na sedan Mercedes-Benz Triedy C.
Zatvoriť
Na obrázku: spojler zadného nárazníka sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Spojler zadného nárazníka AMG so vzhľadom difúzora s viditeľne integrovanými koncovkami výfuku.

Výrazne pôsobivé

Technika so svetelnými diódami umožňuje charakteristické svetelné grafiky.
Na obrázku: zadné svietidlo sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Komfort je najlepším tréningom

Zažite komfort, ktorý znamená viac: a poskytuje pohodlie, upokojuje, ale aj aktivuje a stimuluje. Celkom pohodlne, stlačením tlačidla: vďaka komfortnému riadeniu funkcií ENERGIZING. Výnimočný prvok v interiéri novej Triedy C.
Na obrázku: kokpit sedanu Mercedes-Benz Triedy C.
Zatvoriť
Na obrázku: ozvučovací systém Burmester® s priestorovým zvukom sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Ozvučovací systém Burmester® s priestorovým zvukom

Digitálny kokpit

Nový displej multimediálneho systému s vysokým rozlíšením s uhlopriečkou 10,25 palca.
Na obrázku: displej multimediálneho systému sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Estetický dizajn. Maximálny komfort sedenia.

Ušľachtilý športový interiér dýcha atmosférou vyššej triedy.
Na obrázku: interiér sedanu Mercedes-Benz Triedy C.
Zatvoriť
Na obrázku: ozdobné prvky sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Voliteľné ozdobné prvky vo farbe jaseň antracitová s otvorenými pórmi.

Na obrázku: centrálna ovládacia jednotka na stredovej konzole sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Dotykové pole umožňuje zadávanie bez odvedenia pozornosti s dotykovo vnímateľnou spätnou väzbou pri obsluhe.

Bezpečnosť a asistencia


Komfort zvyšujúci výkonnosť a príkladná bezpečnosť

Jazda v čase najintenzívnejšej premávky, dlhé jazdy v noci alebo jazdy na neznámych trasách. Váš nový sedan Mercedes-Benz Triedy C vás značne odbremení práve v stresujúcich situáciách. Skrýva sa za tým koncepcia, vďaka ktorej je každá jazda vo vozidle Mercedes-Benz bezpečná a výnimočná: Inteligentné jazdenie Mercedes-Benz. Pretože čas, ktorý strávite za volantom, je váš čas. Čas na uvoľnenie. Čas na načerpanie energie. Aby ste do cieľa dorazili predovšetkým bezpečne, ale zároveň aj oddýchnutí.

Bezpečnosť a asistencia


Komfort zvyšujúci výkonnosť a príkladná bezpečnosť

Jazda v čase najintenzívnejšej premávky, dlhé jazdy v noci alebo jazdy na neznámych trasách. Váš nový sedan Mercedes-Benz Triedy C vás značne odbremení práve v stresujúcich situáciách. Skrýva sa za tým koncepcia, vďaka ktorej je každá jazda vo vozidle Mercedes-Benz bezpečná a výnimočná: Inteligentné jazdenie Mercedes-Benz. Pretože čas, ktorý strávite za volantom, je váš čas. Čas na uvoľnenie. Čas na načerpanie energie. Aby ste do cieľa dorazili predovšetkým bezpečne, ale zároveň aj oddýchnutí.

Pozerať do diaľky, bez obmedzovania ostatných

Adaptívny asistent diaľkového svetla plus prepína automaticky medzi stretávacím svetlom, neoslepujúcim diaľkovým svetlom a diaľkovým svetlom, aby napríklad neboli oslepovaní účastníci cestnej premávky idúci oproti alebo vpredu.

Nová Trieda C má oči takmer všade

Štyri prepojené kamery integrované vo vozidle umožňujú realistický pohľad, ktorý zahŕňa celé okolie vozidla, čím zabezpečujú maximálnu viditeľnosť pri rôznych parkovacích a manévrovacích úkonoch.

Pod dohľadom preto nemáte len prekážky nachádzajúce sa pod úrovňou okien, ale získate pomoc aj pri zaparkovaní, či vyparkovaní.

Odbremenenie je najväčším komfortom

Nová generácia stereokamery a radarových snímačov umožňuje asistenčný jazdný systém na vysokej úrovni: pri dodržiavaní rýchlosti alebo odstupu, ako aj pri samočinnom brzdení alebo udržiavaní vozidla v jazdnom pruhu.

Využíva čas pred nehodou

Preventívny systém na ochranu cestujúcich dokáže využitím početných opatrení značne znížiť riziko zranenia pri hroziacej nehode.

Mimoriadne inovatívny: zvuk PRE-SAFE® dokáže prostredníctvom reproduktorov vytvárať šum a vyvolať ochranný reflex. Sluch sa nakrátko utlmí, čím sa chráni pred intenzívnym hlukom pri náraze.

Aj v druhom rade je bezpečnosť na prvom mieste

Nič nie je na cestách dôležitejšie, ako pocit bezpečia. Preto oblasť zadných sedadiel na želanie chránia bočné airbagy a adaptívne obmedzovače sily pásu.

Podrobnosti o technológiách inteligentného jazdenia


Inteligentné jazdenie Mercedes-Benz

Podrobnosti o technológiách inteligentného jazdenia


Inteligentné jazdenie Mercedes-Benz

Aktívny asistent udržiavania odstupu DISTRONIC

Dodatočne k funkcii regulácie odstupu dokáže systém v dopravnej zápche iniciovať aj rozjazd vozidla

Balík asistenčných jazdných systémov plus

Balík asistenčných jazdných systémov plus kombinuje najmodernejšie bezpečnostné a asistenčné systémy

Balík na bezpečné jazdenie v jazdných pruhoch

Tento balík podporí vodiča pri udržiavaní vozidla v jazdnom pruhu, ako aj pri zmene jazdného pruhu

Na obrázku: asistent sledovania mŕtveho uhla vo vonkajšom zrkadle sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Asistent sledovania mŕtveho uhla

Systém PRE-SAFE®

Systém PRE-SAFE® predstavuje komplexnú proaktívnu ochranu cestujúcich

Bezpečnostný balík vzadu

Balík obsahuje cenné ochranné opatrenia pre cestujúcich na zadných sedadlách

Podvozok AGILITY CONTROL

Zažite vysokú dynamiku prejazdu zákrutami a vysoký komfort odvaľovania s jednym podvozkom

Na obrázku: podvozok so systémom VZDUCHOVÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Podvozok VZDUCHOVÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE

Na obrázku: podvozok so systémom DYNAMICKÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Podvozok s DYNAMICKÝM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE

Na obrázku: prepínač DYNAMIC SELECT v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

DYNAMIC SELECT

Aktívny asistent parkovania so systémom PARKTRONIC

Systém PARKTRONIC monitoruje okolie vozidla aj pri manévrovaní, napríklad v parkovacích domoch

Parkovací balík s 360-stupňovou kamerou

360-stupňová kamera zobrazuje celé okolie vozidla na displeji multimediálneho systému

Parkovací balík s cúvacou kamerou

Optimálny komfort pri zaparkovaní cúvaním ponúka elegantne integrovaná cúvacia kamera

Integračný balík chytrého telefónu

Veľké množstvo z obsahu vášho chytrého telefónu, napríklad aplikácie a hudbu, môžete ovládať prostredníctvom vozidla

Na obrázku: bezdrôtový systém nabíjania mobilných koncových zariadení v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Bezdrôtový systém nabíjania pre mobilné koncové zariadenia

Na obrázku: projekčný displej v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Projekčný displej

Na obrázku: dotykové pole s ovládačom v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Dotykové pole s ovládačom

Adaptívny asistent diaľkového svetla plus

Asistent dokáže rozpoznať iné vozidlá a automaticky riadiť spínanie diaľkových svetiel

Na obrázku: svetlomety MULTIBEAM LED sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

MULTIBEAM LED

Na obrázku: vysokovýkonné svetlomety s LED sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Vysokovýkonné svetlomety s LED

Jazdné vlastnosti


Dynamika jazdy

O výnimočný komfort a strhujúcu dynamiku sa postarajú špičkové technológie. A jediné stlačenie tlačidla.

Jazdné vlastnosti


Dynamika jazdy

O výnimočný komfort a strhujúcu dynamiku sa postarajú špičkové technológie. A jediné stlačenie tlačidla.

Na obrázku: podvozok so systémom DYNAMICKÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

DYNAMICKÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE

Na obrázku: podvozok so systémom VZDUCHOVÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

VZDUCHOVÉ OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE

Na obrázku: automatická prevodovka 9G-TRONIC v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Automatická prevodovka 9G-TRONIC

Na obrázku: náhon na všetky kolesá 4MATIC sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Náhon na všetky kolesá 4MATIC

Telematika a navigácia


Konektivita

O dotykoch, zdanlivo vznášajúcich sa informáciach a brilantných pixloch

Telematika a navigácia


Konektivita

O dotykoch, zdanlivo vznášajúcich sa informáciach a brilantných pixloch

Na obrázku: bezdrôtový systém nabíjania mobilných koncových zariadení v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Bezdrôtový systém nabíjania pre mobilné koncové zariadenia

Na obrázku: integrácia chytrého telefónu v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Integrácia chytrého telefónu

Na obrázku: plne digitálny združený prístroj sedanu Mercedes-Benz Triedy C.

Nové displeje

Na obrázku: projekčný displej v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

Projekčný displej

Na obrázku: systém COMAND Online v sedane Mercedes-Benz Triedy C.

COMAND Online

Mercedes-AMG


Osobnosť orientovaná na výkon

V sedane Mercedes-AMG Triedy C je veľmi výrazná kombinácia razantného športového charakteru a pozoruhodných tvarov. Táto kombinácia je len dôkazom DNA značky AMG, ktorá je ukrytá v tomto vozidle.

Mercedes-AMG


Osobnosť orientovaná na výkon

V sedane Mercedes-AMG Triedy C je veľmi výrazná kombinácia razantného športového charakteru a pozoruhodných tvarov. Táto kombinácia je len dôkazom DNA značky AMG, ktorá je ukrytá v tomto vozidle.

  • Mercedes-AMG Triedy C

    Na obrázku: tri modely vozidiel Mercedes-AMG Triedy C sedan.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedan | Mercedes-AMG C 63 sedan | Mercedes-AMG C 63 S sedan: kombinovaná spotreba paliva v meste/mimo mesta/kombinovaná: 13,5 - 12,2 / 7,9 - 7,2 / 9,9 - 9,1 l/100 km, kombinované emisie CO2: 227 - 208 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO2 podľa nového európskeho jazdného cyklu“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

  • Exteriér

    Na obrázku: bočný pohľad spredu na sedan Mercedes-AMG C 43 4MATIC.

    Nová predná časť s dvojitou lamelou: Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedan.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC sedan: spotreba paliva v meste/mimo mesta/kombinovaná: 12,6 - 12,2 / 7,5 - 7,2 / 9,3 - 9,1 l/100 km, kombinované emisie CO2: 213 - 208 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO2 podľa nového európskeho jazdného cyklu“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

    Na obrázku: pohľad spredu na sedan Mercedes-AMG C 63.

    Vďaka výraznému difúzoru je sedan Mercedes-AMG C 63 ešte športovejší.

    Mercedes-AMG C 63 sedan: spotreba paliva v meste/mimo mesta/kombinovaná: 13,5 / 7,8 / 9,9 l/100 km, kombinované emisie CO2: 227 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO2 podľa nového európskeho jazdného cyklu“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

    Na obrázku: pohľad zboku na sedan Mercedes-AMG C 63 S.

    Aj z profilu je impozantný ako nikdy predtým: Mercedes-AMG C 63 S sedan.

    Mercedes-AMG C 63 S sedan: spotreba paliva v meste/mimo mesta/kombinovaná: 13,5 / 7,9 / 9,9 l/100 km, kombinované emisie CO2: 227 g/km<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO2 podľa nového európskeho jazdného cyklu“ v zmysle čl. 2 bodu 1 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 692/2008/ES.</p>

  • Interiér

    Na obrázku: interiér sedanu Mercedes-AMG C 43 4MATIC .

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC: nový volant AMG s tlačidlami dotykového ovládania ponúka rozsiahle možnosti ovládania.

  • Technika

    Na obrázku: bočný pohľad spredu na 3,0-litrový motor V6 biturbo sedanu Mercedes-AMG C 43 4MATIC.

    Výkon 3,0-litrového motora V6 biturbo bol zvýšený na 287 kW<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (390 k).

    Na obrázku: pohľad zboku na 4,0-litrový motor AMG V8 biturbo a podvozok AMG RIDE CONTROL.

    O silu a kontrolu sa starajú podvozok AMG RIDE CONTROL a už tradične výkonný 4,0-litrový motor AMG V8 biturbo.

Obrázky a filmy


Galéria vozidiel Triedy C sedan

Nový sedan Triedy C na obdivovanie, stiahnutie a zdieľanie

Obrázky a filmy


Galéria vozidiel Triedy C sedan

Nový sedan Triedy C na obdivovanie, stiahnutie a zdieľanie

Na obrázku: bočný pohľad spredu na sedan Mercedes-Benz Triedy C.
Na obrázku: bočný pohľad zozadu na sedan Mercedes-Benz Triedy C.
Na obrázku: kokpit sedanu Mercedes-Benz Triedy C.
Na obrázku: pohľad zboku na sedan Mercedes-Benz Triedy C.
Na obrázku: interiér sedanu Mercedes-Benz Triedy C.
Video zobrazuje sedan Mercedes-Benz Triedy C z rôznych uhlov pohľadu.
Znova si pozrieť