• Dizajn

    Magnet pre oči. Z každej perspektívy

    Na obrázku: interiér modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupé.
    Na obrázku: pohľad zboku na vozidlo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupé.
    Na obrázku: bočný pohľad spredu na vozidlo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupé.

    Magnet pre oči. Z každej perspektívy

    Všetko začína jazykom dizajnu, pre ktorý sotva existujú slová. Určujú ho typické proporcie veľkého luxusného kupé. Vo forme dlhej kapoty motora s mohutnými charakteristickými prelismi a elegantnej línie strechy vrátane bočných skiel bez rámov. A zadnej časti vozidla, ktorá zdôrazňuje najmä jedno: pôsobivý prejav modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupé.

    Nikto sa rád nezriekne luxusu. A to ani pri rýchlosti 200. Perfektne spracované materiály zaručujú jazdenie na najvyššej úrovni: ako príklad možno uviesť špeciálne vyvinuté športové sedadlá AMG v jemnej koži napa s grafickým stvárnením sedadiel špecifickým pre AMG. Ponúkajú optimálnu bočnú oporu a najvyšší komfort – aj na dlhých cestách. Nič a nikto by nemal stáť v ceste potešeniu z jazdy ani voliteľne dodávaným 20-palcovým kovaným diskom AMG s dizajnom krížových lúčov. O potrebnú kontrolu sa stará vysokovýkonná kompozitná brzdová sústava AMG, na želanie so strmeňmi bŕzd s červeným lakom. Na želanie je dostupná aj keramická vysokovýkonná kompozitná brzdová sústava AMG.

  • Technika

    Špičková výkonnosť, ktorá sa dostane až pod kožu

    Na obrázku: pohľad spredu na vozidlo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupé.

    Špičková výkonnosť, ktorá sa dostane až pod kožu

    Luxus a výkon nie sú protiklady. Kupé Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ nedokáže zaprieť, že pochádza z motoristického športu – tento pôvod má vo svojich génoch.

    Možno to cítiť aj vidieť: ak sa dotknete plynového pedála a prebudíte 4,0-litrový motor AMG V8 biturbo, výkon 450 kilowattov<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> (612 k) a krútiaci moment 900 newtonmetrov<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p> sa postarajú o zrýchlenie kupé z 0 na 100 km/h len za 3,5 sekundy. Využíva sa osvedčené preplňovanie dvoma turbodúchadlami, pri ktorom sú obidve turbodúchadlá umiestnené nie zvonku na radoch valcov, ale medzi valcami usporiadanými do bloku v tvare V – odborníci to nazývajú „horúce vnútorné V“. Tento základný princíp umožňuje kompaktnú konštrukciu motora, ako aj spontánnejšiu odozvu turbodúchadiel. Tento motor sa okrem iného aj vďaka funkcii odpájania valcov zaradil medzi najefektívnejšie sériovo vyrábané hnacie agregáty V8 na svete.

    9-stupňová športová prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT a športový podvozok AMG na báze systému AIRMATIC sa postarajú o strhujúcu jazdnú dynamiku – a s funkciou PRETEKÁRSKY ŠTART už aj pri štarte. Do oka ihneď padne výrazná maska chladiča AMG Panamericana. Je to prvok výbavy pochádzajúci z pretekárskeho športu, ktorý optimalizuje aerodynamiku a prívod chladiaceho vzduchu. Jeho základný tvar je odvodený od legendárneho pretekárskeho automobilu Mercedes-Benz 300 SL.