Svet Mercedes-AMG

Jeden názor. Vaša voľba.

Spotreba paliva kombinovaná: 17 – 6,9 l/100 km | Emisie CO2 kombinované: 397 – 162 g/km | Informácie o emisiách<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

Filozofia


Filozofia

Vitajte vo svete AMG

Sny ľudí nadšených pre výkon. Okolo nich sa točí všetko, čo robíme v rámci značky Mercedes-AMG. Splniť ich je naším cieľom, prekonať ich naším ideálom. Preto sme pripravení posúvať sa vždy o krok ďalej.

Filozofia


Filozofia

Vitajte vo svete AMG

Sny ľudí nadšených pre výkon. Okolo nich sa točí všetko, čo robíme v rámci značky Mercedes-AMG. Splniť ich je naším cieľom, prekonať ich naším ideálom. Preto sme pripravení posúvať sa vždy o krok ďalej.

  • Charakter

    Okrem techniky existuje aj niečo, čo je prejavom AMG – charakter

    Na obrázku sú znázornené dve charakteristické vozidlá AMG Performance jazdiace v plnej rýchlosti.

    Okrem techniky existuje aj niečo, čo je prejavom AMG – charakter

    Maximálne výkony nie sú žiadnou náhodou. Rodia sa tam, kde sa inžinierske umenie stretáva s mimoriadnym charakterom: duchom značky AMG. Veríme tomu, že prostriedkom k dosahovaniu nových cieľov je neustále spochybňovanie hraníc. Nič neakceptujeme ako nemenné. Pretože hranice vytvárajú ľudia a oni sú zároveň tí, ktorí ich môžu prekonať. S takýmto postojom tvoríme automobilový výkon pre motoristický šport – aj pre cestu. Nazývame ho „Driving Performance“.

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km | Emisie CO2 kombinované: 259 g/km | Informácie o emisiách<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

  • Driving Performance

    Čo robí AMG vozidlom AMG

    Na obrázku je znázornený model AMG GT so žltým lakom pri pohľade z vtáčej perspektívy.
    Na obrázku je znázornený model AMG GT so žltým lakom pri pohľade zdola.

    Čo robí AMG vozidlom AMG

    Naše predsavzatie, neustále spochybňovať hranice pre dosahovanie nových cieľov, je viditeľné už v našom prístupe k celému vývoju:

    Naša práca sa začína už pri plánovaní architektúry nového modelu Mercedes-Benz. Vytvárame tým základ pre najvyššie nároky. Jedinečné na trhu s vozidlami orientovanými na výkon. Každé vozidlo Mercedes-AMG sa celistvo vyvíja a konštruuje v Affalterbachu. Výsledkom dokonalého zladenia všetkých komponentov a ich súhry je vozidlo, ktoré neprináša radosť iba na vozovke, ale obstojí aj na pretekárskej dráhe.

    Na obrázku sú znázornené rôzne komponenty vozidla vo virtuálnom technickom priestore.

    Jeho sofistikované technológie prinášajú intenzívny zážitok z jazdy, ktorý ladí s charakterom cieľovej skupiny. Viac ako 800 z našich 1 500 zamestnancov pracuje v samotnom sektore vývoja. Na pozíciách, rozdelených podľa kľúčových kompetencií, ktoré umožňujú dosahovanie nášho výnimočného výkonu. Vychádzajúc z tejto sily kompetencií vyvíjame vozidlá s celkom špecifickou DNA. DNA značky AMG.

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km | Emisie CO2 kombinované: 259 g/km | Informácie o emisiách<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

  • Pohon

    Na obrázku je zblízka znázornený dvojlitrový motor AMG Performance so štyrmi valcami.

    „Sila je začiatok. Umenie je priniesť ju aj na cestu.“

    Christian Enderle, vedúci vývoja motorov a hnacieho ústrojenstva

    Srdcom hnacieho ústrojenstva AMG je motor. Avšak až dokonalá súhra spojky, prevodovky, hnacieho hriadeľa a diferenciálu – celého hnacieho ústrojenstva – prenesie silu motora na cestu. S vozidlom Mercedes-AMG zažijete zrýchlenie na vlastnom tele: bezprostredne, s plnou silou, s najväčším nadšením. Zdrojom tejto sily sú jedinečné pohony AMG Performance. Sú prejavom dynamickej odozvy a vysokej agility – v kombinácii s najvyšším výkonom a maximálnou účinnosťou.

  • Dynamika jazdy

    Na cestách možno jazdiť. Alebo na môžu stať miestom na prejavenie výkonu.

    Obrázok znázorňuje dynamiku jazdy vozidiel Mercedes-AMG Performance.

    Na cestách možno jazdiť. Alebo na môžu stať miestom na prejavenie výkonu.

    Cesty zvyčajne zavedú ľudí z bodu A do bodu B. Pre milovníkov výkonu však cesty predstavujú omnoho viac. V každej zákrute vidia pozvanie.

    Jazdia aktívne a uvedomelo. Milujú, keď vozidlo na asfalte naplno rozvinie svoju silu, ktorú môžu zároveň presne ovládať. Dynamika jazdy je pre nich prejavom vlastnej osobnosti.

    Uvoľniť spútanú vášeň, ovládnuť výkon: toto je princíp, podľa ktorého vozidlo Mercedes-AMG mení silu na dynamiku jazdy. Všetky systémy podvozka sú na tento účel dokonalo vzájomne zosúladené.

    Na obrázku je znázornený interiér modelu Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Inovatívna technológia AMG pritom zabezpečí rovnováhu medzi dynamikou a kontrolou – ako napríklad náhony na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC a 4MATIC+ vyvinuté vo vlastnej réžii, inteligentný športový podvozok AMG RIDE CONTROL, variabilné športové parametrické riadenie, vysokovýkonná brzdová sústava AMG a optimalizovaná aerodynamika.

    Široké spektrum technológií AMG pritom sleduje jediný cieľ: pocit, že ovládame každú zákrutu – a nie ona nás.

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

  • Zvuk

    Na obrázku je znázornený prierez kapôt motora troch vozidiel AMG pri pohľade zboku.
    Ľutujeme, želané video momentálne nie je k dispozícii. Skúste to, prosím, neskôr znova.
    Znova si pozrieť

    „Tu sa bránica stáva bubienkom. Počuješ to celým telom.“

    Ralph Illenberger, vedúci vývoja zvuku

    Možno počuť adrenalín? Odpoveď je: Áno! Kto jazdí s vozidlom Mercedes-AMG, toho charakterizuje všetko okrem nehlučnosti. Jasne sa to prejaví už pri štartovaní motora. Mocné sonórne dunenie výfukovej sústavy patrí k nezameniteľným charakteristickým znakom každého modelu Mercedes-AMG – a každý model pritom zároveň vydáva svoje vlastné, nezameniteľné zvukové vyhlásenie.

    Celý zvukový zážitok sa prejaví pri jazde a len malými zvukovými odtieňmi sa prispôsobuje voliteľným jazdným programom. Každú jazdnú situáciu tak podporí vhodný zvukový charakter. Jedinečná symfónia pre ľudí s nadšením pre výkon.

  • Dizajn

    Tvar nasleduje rýchlosť

    Na obrázku je znázornená impozantná predná časť kupé Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ vo farbe diamantová biela designo.
    Na obrázku je znázornená fascinujúca silueta modelu Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ pred kulisou veľkomesta.
    Na obrázku je znázornený podmanivý dizajn modelu SL roadster pri jazde v plnej rýchlosti po pobrežnej ceste.

    Tvar nasleduje rýchlosť

    Kto na ceste stretne Mercedes-AMG, ten vidí dizajn
    v pohybe. Kto jazdí s vozidlom Mercedes-AMG, ten vydáva estetické
    vyhlásenie.

    Dizajn je dokonalou symbiózou tvaru a funkcie – dominantná a nezameniteľná reč tvarov zaručuje, že každý model Mercedes-AMG je už na prvý pohľad nekompromisným prejavom výkonu. Charakteristické masky chladiča a veľké otvory na prívod vzduchu dávajú vozidlu Mercedes-AMG jeho charakteristickú tvár. Výrazné bočné obloženia prahov, zadné krídlo a až štyri koncovky výfuku zviditeľňujú gény motoristického športu.

    Mercedes-AMG S 63 kupé: spotreba paliva kombinovaná: 10,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 242 – 237 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S sedan: spotreba paliva kombinovaná: 9,1 – 8,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 207 – 199 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 roadster: spotreba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 279 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

História


História

50 rokov Driving Performance

V priebehu polstoročia sa spoločnosť Mercedes-AMG opakovane etablovala ako nanajvýš úspešná značka športových vozidiel a športového výkonu, čo dnes potvrdzuje ešte v oveľa väčšej miere než kedykoľvek predtým. Ani v budúcnosti si nemožno predstaviť svet bez prínosu vyššieho výkonu.

História


História

50 rokov Driving Performance

V priebehu polstoročia sa spoločnosť Mercedes-AMG opakovane etablovala ako nanajvýš úspešná značka športových vozidiel a športového výkonu, čo dnes potvrdzuje ešte v oveľa väčšej miere než kedykoľvek predtým. Ani v budúcnosti si nemožno predstaviť svet bez prínosu vyššieho výkonu.

Ľutujeme, ale vaše zariadenie nepodporuje túto funkciu.

Ľutujeme, ale vaše zariadenie nepodporuje túto funkciu.

Skúste, prosím, otočiť zariadenie pre aktivovanie režimu na šírku. Prípadne použite zariadenie s vyšším rozlíšením.

50 rokov prekonáva limit.

Emócie – bezhraničné. Žijeme dynamikou už od zrodu. Nazývame to „Driving Performance“. A ďalej napredujeme.
Na obrázku je čierno-biela snímka z histórie AMG.
Zatvoriť
Míľniky značky, ktorá je synonymom výkonu.

Spoločnosť, ktorú založili Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher, už 50 rokov plní sny nadšencom športových výkonov. Svoju prvú dielňu založili v roku 1967 v starom mlyne. V roku 1971 si AMG 300 SEL 6.8 AMG vydobyl počas 24 hodinových pretekov na belgickom okruhu Spa-Francorchamps suverénne víťazstvo vo svojej triede a v celkovom poradí druhé miesto.

Spolupráca so značkou Mercedes-Benz sa začína v roku 1990. S modelom C 36 AMG prichádza v roku 1993 na trh prvé vozidlo, vyvinuté na základe zmluvy o spolupráci so spoločnosťou Daimler-Benz. V roku 2005 sa Mercedes-AMG stáva stopercentnou dcérou spoločnosti Daimler AG a v roku 2009 predstavuje prvé vozidlo, vyvinuté plne v réžii značky Mercedes-AMG. Modelom SLS AMG GT3 vstupuje AMG v roku 2011 do sveta pretekárskeho športu. V roku 2014 nasleduje Mercedes-AMG GT a v roku 2015 je uvedený model 43.

Na obrázku je čierno-biela snímka z histórie AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť

Iba jedna voľba: úspech!

Vášeň, fascinácia, inšpirácia – motoristický šport vždy znamenal pre Hansa Wernera Aufrechta všetko. V spolupráci s Erhardom Melcherom vytvoril značku AMG. Zo záľuby sa stal jedinečný zážitok z jazdy.
Na obrázku je čierno-biela snímka z úspešnej histórie AMG.
Zatvoriť
Na obrázku je čierno-biela snímka z úspešnej histórie AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť
Náš najväčší vyzývateľ? My sami.
Už 50 rokov zostávame verní našim štandardom, neustále dvíhame latku o kúsok vyššie a vždy pritom zanechávame trvalý dojem. V roku 1986 s najrýchlejším nemeckým sériovým vozidlom: AMG 300 E 5.6, ktoré rýchlosťou presahujúcou 303 km/h nadchlo USA. Odborná tlač v Spojených štátoch mu dala dokonca do vienka meno „The Hammer“ (kladivo) – meno, ktoré dodnes prezentuje svoju silu a je bezkonkurenčné. Alebo predsa? Opýtajte sa nás o 50 rokov. Svoj zrod zaznamenal v tomto roku model Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.
Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ vedľa „kladiva“, prasymbolu mýtu AMG.

Ako sa správa skutočný šampión?

Všetko vyhral, všetko zažil – ako vlastne motivovať niekoho, kto už všetko dosiahol? Zistite, čo je hnacou silou rekordného šampióna Bernda Schneidera.
Na obrázku možno zblízka vidieť Bernda Schneidera, šampióna Mercedes-AMG.
Zatvoriť
Na obrázku možno zblízka vidieť Bernda Schneidera, šampióna Mercedes-AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť

Naštartujte motor. Rozlúčte sa so všedným dňom.

Nezáleží na tom, pre ktorý model sa rozhodnete: Mercedes-AMG je vždy poklonou ceste. Zároveň neustále pripomína pôvod značky AMG – pretekárske trate tohto sveta.
Na obrázku je znázornené dych vyrážajúce AMG GT so žltým lakom pred rodinou AMG Performance.
Zatvoriť
Pol storočia jazdného výkonu.

V priebehu posledných 50 rokov sme sa opakovane osvedčili ako vynikajúca značka športových automobilov a športového výkonu, čo potvrdili početné úspechy v motoristickom športe aj vývoj jedinečných cestných vozidiel.

Ako spoločnosť z Affalterbachu sa na celom svete prezentujeme kompetenciou pre vynikajúce motory, čo sa týka nielen vývoja, ale aj filozofie „jeden človek, jeden motor“, v rámci ktorej je každý hnací agregát poskladaný jedným technikom na spôsob manufaktúry. Počtom takmer 100 000 dodaných vozidiel v roku 2016, čo predstavuje viac ako 40-percentný rast, a najväčšou ofenzívou modelov v histórii sme vstúpili do jubilejného roku rekordnými hodnotami.

Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG GT, ktorý sa šmykom pohybuje po pretekárskej trati a zanecháva pritom číslo 50 ako stopu po pneumatikách.

Doma v kráľovskej triede.

Od sezóny 2012 sú tri písmená AMG synonymom maximálneho športového výkonu v pretekoch Formuly 1. Považujú sa za synonymum jazdného výkonu.
Na obrázku je znázornené vozidlo Mercedes-AMG Safety Car na DTM 2016.
Zatvoriť
Na obrázku možno vidieť obidvoch vodičov Formuly 1 Mercedes-AMG pri oslave ich úspechu.
Vládne v kráľovskej triede.

Od sezóny 2012 je názov AMG zakotvený aj vo Formule 1. Naša vášeň a odborné skúsenosti z pretekárskeho športu však siahajú oveľa hlbšie do minulosti.

Tri písmená AMG sa považujú za synonymum jazdného výkonu. Logickým krokom preto bolo zvýraznenie spojenia medzi AMG a angažovaním sa spoločnosti Mercedes-Benz pre Formulu 1 aj spoločným názvom: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Aj spoločnosť zameraná na výrobu motorov s tímom v Brixworthe, v Anglicku, sa v zmysle myšlienky „jedného tímu“ premenovala na Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

S trojicou víťazstiev, tromi za sebou získanými titulmi z FIA Formuly 1 na majstrovstvách sveta Pohára konštruktérov pridali strieborné šípy novú kapitolu do svojej dlhej a úspešnej histórie v motoristickom športe.

Na obrázku je znázornené vozidlo Mercedes-AMG Formuly 1 z roku 2017.

Nevyvíjame iba vozidlá.

Plníme sny. Našou hnacou silou je viera v maximálny výkon.
Na obrázku je znázornený model AMG GT so žltým lakom pri pohľade z vtáčej perspektívy.
Zatvoriť
Naša definícia komplexného umeleckého diela:
Všetky výkonové komponenty našich vozidiel orientovaných na výkon vyvíjame sami. Žiadny div, že viac ako 700 našich pracovníkov pracuje v oblasti vývoja. Cieľom všetkých je vždy a znova preniesť inovácie presahujúce rámec akýchkoľvek štandardov na kolesá. A to v súvislosti s celým vozidlom. Mercedes-AMG GT tak predstavuje už druhé športové vozidlo vyvinuté kompletne vo vlastnej réžii. A hoci je zvukový prejav hnacieho agregátu poriadne sýty: vozidlo Mercedes-AMG GT ženie vpred hlad po prvých miestach.
Na obrázku je znázornený model AMG GT so žltým lakom pri pohľade zdola.
Motory, ktoré poháňajú celé odvetvie.

Všetko nechať za sebou. Na to je motor AMG predurčený. Sila sa stretáva s presnosťou. A výsledok je typický AMG: dynamická odozva, vysoká agilita a strhujúca radosť z hladkého fungovania – v kombinácii s najvyšším výkonom a maximálnou efektívnosťou. Napríklad štvorlitrový motor AMG V8 biturbo vás presvedčí nízkymi emisiami a najnižšími hodnotami spotreby paliva na svete v rámci svojho segmentu.

Do jednej roviny s motormi je postavený prenos sily: prevodovky AMG zabezpečujú optimálny prenos výkonu motora – s prihliadnutím na situáciu, s plnou kontrolou a neuveriteľne dynamicky. Dodatočný pocit voľnosti ponúkajú voliteľné jazdné programy: od extrémne športového až po mimoriadne úsporný a komfortný. Pre optimálne rozvinutie sily a ešte väčšie potešenie z jazdy.

Obrázok odráža dojem z programu podujatí AMG Winter Sporting.

Výstavné vozidlo Mercedes-AMG Project ONE.

Hypervozidlo s technológiou Formuly 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE. Na obrázku je znázornené vozidlo Mercedes-AMG Project One pri jazde v plnej rýchlosti na pretekárskej trati.
Zatvoriť
Hypervýkon.
Dvojsedadlové super športové vozidlo po prvý raz prináša najmodernejšiu a najefektívnejšiu technológiu Formuly 1 s hybridným pohonom takmer v pomere 1:1 z pretekárskej trate priamo na cestu. Predpokladá sa, že toto vysokovýkonné vozidlo s hybridným pohonom preukáže výkon viac ako 1 000 k, jeho maximálna rýchlosť by mala presiahnuť 350 km/h. Toto výstavné vozidlo kombinuje ohromný výkon prinesený z pretekárskej trate a technológiu hybridného pohonu Formuly 1, vhodnú na každodenné jazdenie, s príkladnou efektívnosťou.
Na obrázku je znázornené hypervozidlo Mercedes-AMG, zrejme najfascinujúcejšie dvojsedadlové vozidlo, ktoré si raz nájde svoju cestu na vozovku.
AMG, výkon budúcnosti.
Jedinečnú kompetenciu v oblasti koncepcií pohonu odskúšaných v pretekárskom športe teraz po prvý raz prináša Mercedes-AMG s vozidlom Project ONE aj na cestu a v budúcnosti tiež do sériových vozidiel zajtrajška. Cieľom je dostať sa na vrchol mobility orientovanej na výkon a vo všetkých oblastiach – od konektivity až po komplexné riešenia mobility – zabezpečiť, že naši zákazníci budú môcť vďaka inovatívnym riešeniam nerušene prejavovať svoje nadšenie pre výkon aj budúcnosti.
Na obrázku je znázornené vozidlo Mercedes-AMG Project One pri jazde v plnej rýchlosti na pretekárskej trati.

AMG Track Pace.

Váš osobný technický tréner.
Na obrázku je znázornená funkcia v chytrom telefóne
Zatvoriť
Na obrázku je znázornená funkcia TRACK PACE v chytrom telefóne pred vozidlom Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť
Záznamník dát určený na používanie na pretekárskej trati.
Pre obidva modely AMG GT roadster je k dispozícii nová funkcia AMG Track Pace. Je súčasťou systému infotainmentu COMAND Online, dodávaného na želanie, a Apple iPhone® povyšuje na osobného technického trénera. Aplikácia umožňuje zákazníkom analyzovať vlastný spôsob jazdy na pretekárskej trati, zlepšovať ho, rovnako ako zdieľať ho s inými vodičmi AMG na Facebooku, YouTube alebo v súkromnom salóniku AMG Private Lounge. Aplikácia určená pre Apple iPhone® sa prostredníctvom siete WLAN spojí s modelmi AMG GT. Vozidlo následne prenáša početné údaje v reálnom čase do aplikácie. Medzi nimi napríklad rýchlosť, prevodový stupeň, uhol natočenia kolies, čas, polohu a zrýchlenie.
Na obrázku je znázornený systém infotainmentu COMAND Online s funkciou Track Pace.
Pre pretekárov AMG.
Aplikácia umožňuje taktiež uloženie časov jednotlivých kôl alebo sektorov na pretekárskych tratiach. S týmto cieľom sú už v aplikácii uložené početné profily tratí. Aj samotný vodič má k dispozícii možnosť zaznamenania a uloženia ďalších pretekárskych tratí. Kamera zariadenia Apple iPhone® navyše zaznamenáva jazdu na pretekárskej trati, takže vodič má svoj zážitok z preteku zdokumentovaný v podobe interaktívneho videa, so všetkými zobrazenými telemetrickými údajmi.

AMG, výkon budúcnosti.

50 rokov AMG – ideálny čas nalistovať novú kapitolu jazdného výkonu.
Na obrázku je znázornený impozantný koncept Mercedes-AMG GT s EQ Power+.
Zatvoriť
Na obrázku je znázornený impozantný koncept Mercedes-AMG GT s EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť
Pre budúcnosť: koncept Mercedes-AMG GT.
Naše výstavné vozidlo konceptu Mercedes-AMG GT je predzvesťou toho, aké alternatívne koncepcie pohonu koncipuje AMG. Toto štvordverové kupé navyše predznamenáva ďalší prírastok do rodiny AMG GT. S týmto cieľom sa bude teraz v Affalterbachu vyvíjať po SLS AMG a AMG GT tretí konštrukčný rad, kompletne vo vlastnej réžii. Označenie a podstatné dizajnové prvky na prednej aj zadnej časti už na prvý pohľad prezrádzajú príslušnosť k rodine AMG GT. Označenie EQ Power+ na kamere s funkciou spätného zrkadla poukazuje na zvýšený výkon, ktorý možno očakávať od hybridného systému AMG.
Na obrázku je šikmo zdola znázornená predná časť konceptu AMG GT pri pohľade zboku.
Perspektívne hybridné hnacie ústrojenstvo.
Úplnou novinkou je hnacie ústrojenstvo konceptu AMG GT. Pohonom Electric Drive v modeli SLS AMG sme už v roku 2010 dokázali realizovateľnosť elektrického super športového vozidla poháňaného z akumulátora – ktoré prináša enormný jazdný výkon a maximálny pôžitok z jazdy. Dynamiku jazdy Formuly 1 a efektívnosť sľubuje plánované hypervozidlo AMG. Naznačuje maximálne možné využitie hybridnej technológie v súčasnej dobe.
Na obrázku je znázornený koncept AMG GT pri jazde v plnej rýchlosti.
Po vyhotovení fotografií mohli na výrobku nastať zmeny.

Jeden človek – jeden motor


Jeden človek – jeden motor

Vysokokvalifikovaná ručná práca z dielne Mercedes-AMG

Jeden človek – jeden motor


Jeden človek – jeden motor

Vysokokvalifikovaná ručná práca z dielne Mercedes-AMG

Na obrázku je znázornený motor s podpisom.

Na rozdiel od veľkosériovej výroby sa v spoločnosti Mercedes-AMG vyrábajú motory R4, V8 a V12 tradičným spôsobom, v súlade s princípom „jeden človek, jeden motor“ – ručne. Jeden technik vždy zostavuje jeden hnací agregát, pričom je zodpovedný za všetky úkony – od zabudovania kľukového hriadeľa do motorového bloku cez montáž vačkových hriadeľov až po kabeláž a naplnenie motorovým olejom – čo zreteľne potvrdzuje svojím podpisom na plaketu motora AMG.

Vozidlá orientované na výkon


Vozidlá orientované na výkon

Od najsilnejšieho sériového štvorvalca až po sofistikovaný motor s dvanástimi valcami. Od elegantného až po extrémne športový.

Zažite obrovskú rozmanitosť vozidiel Mercedes-AMG a nechajte sa strhnúť koncentrovaným jazdným výkonom.

Vozidlá orientované na výkon


Vozidlá orientované na výkon

Od najsilnejšieho sériového štvorvalca až po sofistikovaný motor s dvanástimi valcami. Od elegantného až po extrémne športový.

Zažite obrovskú rozmanitosť vozidiel Mercedes-AMG a nechajte sa strhnúť koncentrovaným jazdným výkonom.

    Mercedes-AMG CLA

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG CLA kupé pri jazde v plnej rýchlosti.

    Dynamika jazdy. Ešte intenzívnejšia.

    Už od 58 422 €

    Mercedes-AMG Trieda C

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG C 63 S kupé pri jazde v plnej rýchlosti.

    Silný vrcholový športovec

    Už od 64 320 €

    Mercedes-AMG Trieda E

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+, ktorý sa v plnej rýchlosti kĺže po ceste.

    Stanovuje nové štandardy

    Už od 80 874 €

    Mercedes-AMG GLA

    Na obrázku je znázornená predná časť modelu Mercedes-AMG GLA 45 pri pohľade šikmo zdola.

    Hranice? Žiadne.

    Už od 57 912 €

    Mercedes-AMG GLC

    Na obrázku je znázornený pohľad na model Mercedes-AMG GLC 63 S SUV zboku.

    Sila športového charakteru

    Už od 64 440 €

    Mercedes-AMG GLE

    Na obrázku je znázornená zadná časť modelu Mercedes-AMG GLE 63 S kupé pri pohľade šikmo zdola.

    Fascinujúci jazdný výkon a čisté emócie

    Už od 79 560 €

    Mercedes-AMG GLS

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG GLS 63 vo veľkomeste.

    Prvotriedne vozidlo určené na cestu aj do terénu

    Už od 138 000 €

    Mercedes-AMG Trieda S

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ v úchvatnej prírodnej scenérii.

    Jedinečná exkluzívnosť a jedinečný výkon

    Už od 164 910 €

    Mercedes-AMG SL

    Na obrázku je znázornený roadster Mercedes-AMG SL 63 pri jazde v plnej rýchlosti po ceste nižšej triedy.

    Sila pod kontrolou

    Už od 162 960 €

    Mercedes-AMG SLC

    Na obrázku je znázornený roadster Mercedes-AMG SLC 43 v žiari slnečných lúčov na ceste nižšej triedy.

    Stvorený pre zákruty

    Už od 60 762 €

    Mercedes-AMG GT

    Na obrázku možno vidieť záber razantného modelu Mercedes-AMG GT R pri pohľade šikmo zhora.

    Spomeňte si, aké to je cítiť

    Už od 120 066 €

    Mercedes-AMG A 45: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupé: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km <p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 – 8,6 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 209 – 200 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: spotreba paliva kombinovaná: 10,5 – 10,3 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 – 239 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: spotreba paliva kombinovaná: 9,1 – 8,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 207 – 199 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG G 63: spotreba paliva kombinovaná: 13,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 322 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLA 45: spotreba paliva kombinovaná: 7,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 172 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: spotreba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLE 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 278 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLS 63: spotreba paliva kombinovaná: 12,3 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 288 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 203 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SL 63 roadster: spotreba paliva kombinovaná: 10,1 – 9,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 234 – 229 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SLC 43: spotreba paliva kombinovaná: 7,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 178 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Fotografie a filmy


    Fotografie a filmy

    Fotografie a filmy


    Fotografie a filmy

    Na obrázku možno vidieť vodiča, ktorý beží k svojmu červenému vozidlu Mercedes-AMG GT S Performance.
    Na obrázku je znázornené kombi Mercedes-AMG E 63 S na ceste pri pohľade šikmo zdola.
    Na obrázku je znázornená pôsobivá predná časť kupé Mercedes-AMG C 63 S.
    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG GT R v aerodynamickom tuneli.
    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG GLC 43 v priemyselnej hale.
    Na obrázku je znázornený sedan Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ pri pohľade šikmo zhora.
    Na obrázku je znázornená predná časť kupé Mercedes-AMG CLA 45.
    Na obrázku je znázornený roadster Mercedes-AMG SL 65 na ceste nižšej triedy.
    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG G 63 v spleti mestských ciest.
    Na obrázku je znázornený kabriolet Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z vtáčej perspektívy.

    Mercedes-AMG GT S: spotreba paliva kombinovaná: 9,6 – 9,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 224 – 219 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S kombi: spotreba paliva kombinovaná: 9,4 – 9,1 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 214 – 206 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 – 8,6 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 209 – 200 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: spotreba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 203 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupé: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: spotreba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 279 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG G 63: spotreba paliva kombinovaná: 13,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 322 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolet: spotreba paliva kombinovaná: 10,1 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 229 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Sociálne médiá


    Mercedes-AMG na sociálnych médiách

    Sociálne médiá


    Mercedes-AMG na sociálnych médiách