„Grow up.“ – príbehy novej generácie.

Príbehmi „Grow up.“ našla spoločnosť Mercedes-Benz novú cestu k margetingovej komunikácii. Pre päť modelov rodiny kompaktných vozidiel boli vytvorené najkomplexnejšie kreácie obsahu v histórii značky.

„Grow up.“ – príbehy novej generácie.

Príbehmi „Grow up.“ našla spoločnosť Mercedes-Benz novú cestu k margetingovej komunikácii. Pre päť modelov rodiny kompaktných vozidiel boli vytvorené najkomplexnejšie kreácie obsahu v histórii značky.

Medzi dospievaním a filisterstvom.

Medzi dospievaním a filisterstvom.

Viac ako 100 sekvenciami pohyblivého obrazu a viac ako 90 obrázkami životného štýlu a produktov bolo na konci roka ukončené vyrozprávanie príbehov novej generácie.

Otec a syn stoja pred vozidlom Triedy B Sports Tourer.
Pohľad na model GLA spredu a zboku, ktorý je obklopený tromi mladými ľuďmi.
Mladá žena sedí na zadnej lavici modelu GLA.

V centre kampane stoja ľudia, ktorí v napínavej atmosfére medzi úžasným dospievaním a filisterstvom stelesňujú životnú silu nových kompaktných vozidiel. Jedným z protagonistov je americký reper A$AP Rocky. Kampaň odštartovala začiatkom marca 2017. Na internete nájdu záujemcovia na stránke www.mercedes-benz.com/growup nielen podrobnejšie informácie o produkte, ale aj flexibilné obsahové doplnenia na jednotlivých trhoch, ako napríklad integráciu špeciálnych modelov WhiteArt Edition.

Modernejšia, progresívnejšia a dynamickejšia.

Modernejšia, progresívnejšia a dynamickejšia.

„‚Grow up.‘ je omnoho viac než len veľká kampaň pre konštrukčné rady. Je to ďalší impulz pre celú značku smerom k modernejšiemu, progresívnejšiemu a dynamickejšiemu vystupovaniu v rámci celej prezentácie značky Mercedes-Benz,“ povedal o zámere kampane Dr. Jens Thiemer, vedúci marketingovej komunikácie Mercedes-Benz pre divíziu osobných vozidiel. „Kampaňou ‚Grow up.‘ novým spôsobom interpretujeme tradičné hodnoty a hodnotenia značky Mercedes-Benz a ukazujeme ich dnešný výklad aj význam v generáciách X a Y. Príbehmi ‚Grow up.‘ pritom spoločne s našou agentúrou antoni prezentujeme nekonvenčnú kampaň, ktorá sa vo svojej dôsledne digitálnej orientácii a mechanike obsahu nepovažuje v prvom rade za reklamu.“

Mladá, sebavedomá generácia.

Mladá, sebavedomá generácia.

Stredobodom kampane je päť filmov, ktoré na stránke kampane www.mercedes-benz.com/growup zastupuje päť modelov rodiny kompaktných vozidiel. Rozprávajú príbehy o mladých ľuďoch a modernom dospievaní so všetkými jeho vzostupmi a pádmi. Napríklad o dvoch kamarátkach, ktoré si po hádke a niekoľkomesačnom odmlčaní uvedomia, že skutočné priateľstvo je veľmi cenné a prekoná aj ťažké časy.

Dve mladé ženy sedia na streche sedanu Triedy A.

Filmy, ktorých réžiu prevzal ocenený švédsky režisér Gustav Johansson, ukazujú zábery v mladom, autentickom duchu. Žiadne umelé svetlo, žiadne inscenované pózy a, samozrejme, pôsobivé začlenenie vozidiel. Kampaň tak pôsobí prekvapujúco a opisuje svet značky Mercedes-Benz, ktorý vyvolá v mladej, sebavedomej generácii „Grown ups“ nadšenie pre značku.

Nové podoby moderného luxusu.

Nové podoby moderného luxusu.

Ako zástupca novej generácie mladých dospelých stelesňuje tento životný pocit americký reper A$AP Rocky. Vo filme o CLA kupé rozpráva doposiaľ nevypovedaný príbeh o svojom vzostupe ako hudobníka a módnej ikony z Harlemu až na svetové javiská. „Vo svojom živote som neustále narážal na neúspech. Záleží len na tom, aby si sa nepoddal a vždy znova vstal,“ myslí si A$AP Rocky.

A$AP Rocky a mladá žena sedia na zadnej lavici CLA kupé.

„Musíš nanovo objavovať svoj život, pokým nedosiahneš úspech.“

A$AP Rocky o svojej životnej filozofii.

Ďalšími protagonistami filmov sú herečka Lucy Waltersová, herečka a producentka Julia Morrisonová, herečka a režisérka Anna Zahnová, herec John Rue známy zo seriálu „House of Cards“ a fotografka Alice Moitié. Táto 25-ročná Francúzka je navyše zodpovedná za obrazové motívy. Vďaka svojej záľube pre nový druh klasickej estetiky vhodne dopĺňa posolstvo kampane. Kampaň odštartovala začiatkom marca televíznym spotom, ktorý upútavkou „Best of“ zostavenou z piatich príbehov vzbudil zvedavosť.

Otec a syn sa rozprávajú pred plážou.
Ľutujeme, želané video momentálne nie je k dispozícii. Skúste to, prosím, neskôr znova.
Znova si pozrieť