Technické údaje

EQB vyjadrená v číslach

Na obrázku: nová EQB od značky Mercedes-EQ.

Spoznajte novú EQB už dnes

Objavte jej kľúčové vlastnosti na vlastnej koži.

Objavte jej kľúčové vlastnosti na vlastnej koži.

Jazdný výkon


Sily, ktoré možno zmerať

Vďaka neobmedzenému krútiacemu momentu už pri rozjazde z miesta je EQB schopná bezprostredného zrýchlenia – a postará sa tak o fascinujúci pôžitok z jazdy s elektrickým vozidlom. Silné hodnoty výkonu navyše umožňujú mimoriadnu dynamiku jazdy.

Jazdný výkon


Sily, ktoré možno zmerať

Vďaka neobmedzenému krútiacemu momentu už pri rozjazde z miesta je EQB schopná bezprostredného zrýchlenia – a postará sa tak o fascinujúci pôžitok z jazdy s elektrickým vozidlom. Silné hodnoty výkonu navyše umožňujú mimoriadnu dynamiku jazdy.

Až do

168/215

kW – max. menovitý výkon<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

Až do

390/520

Nm pri 1/min – max. menovitý krútiaci moment<p>Údaje o menovitom výkone a menovitom krútiacom momente podľa nariadenia (ES) č. 715/2007 v aktuálnom platnom znení.</p>

Až do

160

km/h – maximálna rýchlosť

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>

Elektrické hnacie ústrojenstvo


Elektrická sila v kompaktnom vyhotovení

O elektrickú dynamiku jazdy sa v EQB starajú dva výkonné motory: jeden asynchrónny motor na prednej náprave a jeden synchrónny motor s permanentným magnetom na zadnej náprave. Spolu s chladiacim systémom, výkonovou elektronikou, 1-stupňovou prevodovkou s pevným prevodovým pomerom a diferenciálom tvoria vysokointegrovanú, kompaktnú jednotku – elektrické hnacie ústrojenstvo (eATS).

Elektrické hnacie ústrojenstvo


Elektrická sila v kompaktnom vyhotovení

O elektrickú dynamiku jazdy sa v EQB starajú dva výkonné motory: jeden asynchrónny motor na prednej náprave a jeden synchrónny motor s permanentným magnetom na zadnej náprave. Spolu s chladiacim systémom, výkonovou elektronikou, 1-stupňovou prevodovkou s pevným prevodovým pomerom a diferenciálom tvoria vysokointegrovanú, kompaktnú jednotku – elektrické hnacie ústrojenstvo (eATS).

Na obrázku: elektrické hnacie ústrojenstvo (eATS) vozidla EQB od značky Mercedes-EQ s asynchrónnym motorom.

Komponenty elektrického hnacieho ústrojenstva (eATS).

2

Motory

4

Jazdné programy

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>

Akumulátor


Srdce vozidla EQB

Vysokovoltový lítium-iónový akumulátor je centrálnym zásobníkom energie pre elektrický pohon vozidla EQB a poskytuje využiteľnú zásobu energie s hodnotou 66,5 kWh. Priestorovo je úsporne umiestnený vo viacerých moduloch v podlahe vozidla a priaznivo ovplyvňuje ťažisko vozidla. Okrem toho sa v prednej časti nachádza ochranný štít, ktorý dokáže zásobník energie chrániť pred vniknutím cudzích telies. Špeciálne garancie, ako napríklad certifikát akumulátora s prísľubom výkonu až na osem rokov, respektíve 160 000 najazdených kilometrov pre vysokovoltový akumulátor sú zárukou dlhodobého pôžitku z jazdy.

Akumulátor


Srdce vozidla EQB

Vysokovoltový lítium-iónový akumulátor je centrálnym zásobníkom energie pre elektrický pohon vozidla EQB a poskytuje využiteľnú zásobu energie s hodnotou 66,5 kWh. Priestorovo je úsporne umiestnený vo viacerých moduloch v podlahe vozidla a priaznivo ovplyvňuje ťažisko vozidla. Okrem toho sa v prednej časti nachádza ochranný štít, ktorý dokáže zásobník energie chrániť pred vniknutím cudzích telies. Špeciálne garancie, ako napríklad certifikát akumulátora s prísľubom výkonu až na osem rokov, respektíve 160 000 najazdených kilometrov pre vysokovoltový akumulátor sú zárukou dlhodobého pôžitku z jazdy.

Na obrázku: jednotlivé komponenty vysokovoltového lítium-iónového akumulátora novej EQB od značky Mercedes-EQ.

66,5

kWh – max. kapacita energie

420

V – maximálne napätie

187,5

Ah – nominálna kapacita

Bezstarostné elektrické jazdenie

Na obrázku: nová EQB od značky Mercedes-EQ.

Bezstarostné elektrické jazdenie

O pohodlnú mobilitu sa starajú služby a záručné plnenia, ktoré boli navrhnuté špeciálne pre elektrické vozidlá od značky Mercedes-EQ. Napríklad certifikát akumulátora dáva prísľub výkonu až na osem rokov alebo až do 160 000 najazdených kilometrov, a tým zaručuje dlhodobý pôžitok z jazdy.

Inteligentný teplotný manažment


Efektívny teplotný manažment novej EQB

Inteligentný teplotný manažment


Efektívny teplotný manažment novej EQB

Na obrázku: súčasti vysokovoltového lítium-iónového akumulátora v novej EQB od značky Mercedes-EQ.

Vďaka sofistikovanému teplotnému manažmentu a tepelnému čerpadlu ponúka EQB vysokú úroveň teplotného komfortu: množstvo inovatívnych prvkov, ako sú využívanie odpadového tepla elektrického pohonu poskytujú vysokú efektívnosť a dlhý dojazd.

Náhon na všetky kolesá


Na lepšiu trakciu a ešte väčšie potešenie z jazdy

Vďaka dynamickému náhonu na všetky kolesá dorazíte s EQB do cieľov svojej jazdy – a to aj za mokra, na snehu a ľade

Náhon na všetky kolesá


Na lepšiu trakciu a ešte väčšie potešenie z jazdy

Vďaka dynamickému náhonu na všetky kolesá dorazíte s EQB do cieľov svojej jazdy – a to aj za mokra, na snehu a ľade

Na obrázku: grafické znázornenie náhonu na všetky kolesá.

Plne variabilný náhon na všetky kolesá 4MATIC sa postará o suverénne jazdné vlastnosti aj na nespevnenom podklade. Tento systém zlepšuje trakciu a jazdnú stabilitu – na zvýšenie bezpečnosti dokonca aj na mokrej, zasneženej a zľadovatenej vozovke. Systém 4MATIC je súčasne technologickým základom dynamických jazdných vlastností vozidla EQB a stará sa o ešte väčší pôžitok z jazdy.

Rozmery


Elektrické hodnoty vyjadrené v číslach

Objem priestoru s pozoruhodnou veľkosťou pre vaše individuálne prepravné potreby

Rozmery


Elektrické hodnoty vyjadrené v číslach

Objem priestoru s pozoruhodnou veľkosťou pre vaše individuálne prepravné potreby

Na obrázku: rozmery novej EQB od značky Mercedes-EQ pri pohľade spredu.
Na obrázku: rozmery novej EQB od značky Mercedes-EQ pri pohľade spredu.
Na obrázku: rozmery novej EQB od značky Mercedes-EQ pri pohľade zozadu.
Na obrázku: rozmery novej EQB od značky Mercedes-EQ pri pohľade zboku.
Na obrázku: rozmery novej EQB od značky Mercedes-EQ pri pohľade zhora.

Kontaktný formulár

Máte záujem o nový model EQB? Vyplňte formulár a my sa vám čoskoro ozveme.

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>