Nabíjanie a dojazd

Pohodlne a bezpečne vás dovedie do cieľa

Na obrázku: nová EQB od značky Mercedes-EQ.

Spoznajte novú EQB už dnes

Objavte jej kľúčové vlastnosti na vlastnej koži.
Objavte jej kľúčové vlastnosti na vlastnej koži.

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>

Až do

471 kilometrov

čisto elektrický dojazd (WLTP)

Až do

100

kW – max. výkon nabíjania (jednosmerný prúd)

32

minút – nabíjanie z rýchlonabíjacích staníc

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>

Možnosti nabíjania


Rýchle a jednoduché nabíjanie

Určite si sami, ako budete svoju EQB nabíjať: v pohodlí domova pomocou nabíjacej skrinky Mercedes-Benz Wallbox Home alebo na cestách na mnohých verejných nabíjacích staniciach

Možnosti nabíjania


Rýchle a jednoduché nabíjanie

Určite si sami, ako budete svoju EQB nabíjať: v pohodlí domova pomocou nabíjacej skrinky Mercedes-Benz Wallbox Home alebo na cestách na mnohých verejných nabíjacích staniciach

Na obrázku: nová EQB od značky Mercedes-EQ s nabíjacou skrinkou Mercedes-Benz Wallbox Home.

Nabíjanie z pohodlia domova

Vezmite si svoju nabíjaciu stanicu jednoducho k sebe domov: s nabíjacou skrinkou Mercedes-Benz Wallbox Home sa vďaka výkonnému systému nabíjania striedavým prúdom nabíja vaša EQB s výkonom až 11 kW (3-fázovo) – teda mnohonásobne rýchlejšie ako prostredníctvom bežnej domácej zásuvky.

Na obrázku: nová EQB od značky Mercedes-EQ, ktorá sa počas cesty nabíja na nabíjacom stojane. Vpravo stojí žena, ktorá sa zboku pozerá do fotoaparátu.

Nabíjanie na cestách

Dlhé aj krátke trasy: s digitálnou službou Mercedes me Charge máte v celej Európe prístup k množstvu verejných nabíjacích staníc od rôznych poskytovateľov. Predovšetkým na špeciálnych rýchlonabíjacích staniciach IONITY sa vaša EQB nabije z 10 na 80 percent s výkonom až do 100 kW za približne 32 minút. Výrobca vozidiel Mercedes-Benz okrem toho prostredníctvom vysokokvalitných potvrdení o pôvode garantuje, že do elektrickej siete natečie na nabíjanie prostredníctvom Mercedes me Charge ekvivalentné množstvo prúdu z obnoviteľných zdrojov energie.

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>

Elektrický pohon počas každodenného jazdenia


Najdôležitejšie otázky zodpovedané individuálne

Zistite prostredníctvom niekoľkých kliknutí, ako vám k vašej individuálnej mobilite môže dopomôcť elektrický pohon – napríklad pomocou simulácií dojazdov a časov nabíjania

Elektrický pohon počas každodenného jazdenia


Najdôležitejšie otázky zodpovedané individuálne

Zistite prostredníctvom niekoľkých kliknutí, ako vám k vašej individuálnej mobilite môže dopomôcť elektrický pohon – napríklad pomocou simulácií dojazdov a časov nabíjania

EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>

Služby sprostredkované na diaľku a navigačné služby


Elektrická mobilita vhodná na každodenné jazdenie

Služby sprostredkované na diaľku a navigačné služby


Elektrická mobilita vhodná na každodenné jazdenie

Vysoká miera praktickosti pri každodennom používaní vďaka aplikácii Mercedes me

Na obrázku: pohľad zboku na EQB od značky Mercedes-EQ v neutrálnom prostredí.

Vysoká miera praktickosti pri každodennom používaní vďaka aplikácii Mercedes me

So službami sprostredkovanými na diaľku a navigačnými službami z dielne Mercedes me bude jazdenie na elektrický pohon komfortné a efektívne: vďaka nim máte neustály prehľad o aktuálnom dojazde, ako aj o nabíjacích staniciach v okolí alebo pozdĺž trasy. Predvídavá navigácia s Elektrickou inteligenciou za vás automaticky plánuje zastávky na nabíjanie pozdĺž trasy. Navyše s aplikáciou Mercedes me pre svoj chytrý telefón budete mať prístup k nastaveniam nabíjania a predklimatizovaniu aj keď nie ste vo vozidle.

So službami sprostredkovanými na diaľku a navigačnými službami z dielne Mercedes me bude jazdenie na elektrický pohon komfortné a efektívne: vďaka nim máte neustály prehľad o aktuálnom dojazde, ako aj o nabíjacích staniciach v okolí alebo pozdĺž trasy. Predvídavá navigácia s Elektrickou inteligenciou za vás automaticky plánuje zastávky na nabíjanie pozdĺž trasy. Navyše s aplikáciou Mercedes me pre svoj chytrý telefón budete mať prístup k nastaveniam nabíjania a predklimatizovaniu aj keď nie ste vo vozidle.

EQ&A


Vaše najdôležitejšie otázky súvisiace s elektrickou mobilitou

EQ&A


Vaše najdôležitejšie otázky súvisiace s elektrickou mobilitou

    • Reálny elektrický dojazd

      Prečo reálny elektrický dojazd často nedosahuje udávanú hodnotu?

      Elektrický dojazd je závislý od individuálneho spôsobu jazdenia, od profilu trasy a od environmentálnych podmienok. Vzdialenosť prejdenú na elektrický pohon môžete predĺžiť pomocou predvídavého jazdenia s využívaním asistenta ECO, rekuperácie alebo funkcie kĺzania. Vplyv na dojazd má aj používanie vyhrievania sedadiel alebo klimatizácie.

    • Technológia nabíjania striedavým a jednosmerným prúdom

      Aký je rozdiel v týchto dvoch technológiách nabíjania?

      Akumulátory elektrifikovaných vozidiel možno v zásade nabíjať len jednosmerným prúdom (DC). Všetky domové zásuvky, nabíjacia skrinka Mercedes-Benz a väčšina verejných nabíjacích staníc, ako aj silnoprúdové zásuvky však poskytujú striedavý prúd (AC). Vo vozidle je nainštalovaná palubná nabíjačka – v podstate ide o menič striedavého prúdu/jednosmerného prúdu – ktorá umožňuje nabíjanie: premieňa striedavý prúd na potrebný jednosmerný prúd. V závislosti od zdroja striedavého prúdu možno pritom dosiahnuť výkon nabíjania od 2,3 kW do 11 kW.

    • Ekologickosť

      Sú elektrické vozidlá naozaj ekologické?

      Ekologickosť vozidla výrazne závisí od vášho spôsobu jazdenia a nabíjania. Je napríklad dôležité, aký prúd využívate na nabíjanie: nabíjate vozidlo naozaj „zeleným“ prúdom alebo zmesou z rôznych zdrojov energie? Keď nabíjate prostredníctvom služby Mercedes me Charge v rámci Európy, výrobca vozidiel Mercedes-Benz vám prostredníctvom potvrdení o pôvode garantuje, že do elektrickej siete natečie ekvivalentné množstvo prúdu z obnoviteľných zdrojov energie. Vďaka tomu už dnes znížite svoje osobnú CO2 stopu a prispejete k energetickej zmene.
      Aj v domácnosti vás od zmluvy o dodávke ekologického prúdu často delí len niekoľko kliknutí.

    Kontaktný formulár

    Máte záujem o nový model EQB? Vyplňte formulár a my sa vám čoskoro ozveme.

    EQB 250: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,3 – 16,3; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
    EQB 300 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.
    EQB 350 4MATIC: spotreba elektriny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,7 – 18,1; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené podľa predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO₂ podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt. Spotreba elektrického prúdu bola zistená na základe nariadenia 683/2008/ES. Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.</p>