Bezpečnosť

Jazdenie na elektrinu s bezpečnostnými nárokmi značky Mercedes-Benz

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Kľúčové vlastnosti


Asistenčné jazdné systémy vozidla EQC ukazujú cestu k autonómnemu jazdeniu

Asistenčné jazdné systémy najnovšej generácie dokážu v závislosti od situácie aktivovať výstrahu, podporiť vodiča a dokonca aj aktivovať automatizovanú reakciu. Napríklad s cieľom udržiavať odstup, rýchlosť alebo jazdný pruh. Čím výrazne odbremení vodiča.

Kľúčové vlastnosti


Asistenčné jazdné systémy vozidla EQC ukazujú cestu k autonómnemu jazdeniu

Asistenčné jazdné systémy najnovšej generácie dokážu v závislosti od situácie aktivovať výstrahu, podporiť vodiča a dokonca aj aktivovať automatizovanú reakciu. Napríklad s cieľom udržiavať odstup, rýchlosť alebo jazdný pruh. Čím výrazne odbremení vodiča.

Aktívny asistent sledovania povolenej rýchlosti

Obmedzenie povolenej rýchlosti, ktoré rozpozná asistent sledovania dopravných značiek, dokáže systém na želanie automaticky prevziať ako nastavenú rýchlosť pre aktívneho asistenta udržiavania odstupu DISTRONIC,

vďaka čomu sa rýchlosť jazdy prispôsobí aktuálne platnému obmedzeniu.

Aktívny asistent udržiavania odstupu DISTRONIC

Systém DISTRONIC trvale podporuje vodiča automatickou reguláciou rýchlosti a odstupu a v závislosti od výbavy zahŕňa aj aktívneho asistenta sledovania povolenej rýchlosti, predĺžený automatický opätovný rozjazd

v dopravnej zápche a prispôsobovanie rýchlosti na báze trasy s rozpoznávaním konca dopravnej zápchy.

PRE-SAFE® PLUS

Pri hroziacom náraze zozadu sa rýchlo blikajúce zadné výstražné svietidlá postarajú o pozornosť vodiča idúceho za vami. Preventívne sa aktivujú napínače bezpečnostných pásov.

Na stojacom vozidle sa aktivuje brzda. Vďaka tomu sa skráti trhnutie vozidla smerom dopredu a obmedzia sa sily pôsobiace na cestujúcich, na druhej strane sa zníži riziko následných nehôd.

Asistent riadenia pri vyhýbaní

Pri rozpoznaní nebezpečenstva kolízie s križujúcimi chodcami vám asistent riadenia pri vyhýbaní pomôže zvládnuť vyhýbací manéver.

Systém podporí vodiča prostredníctvom presne vypočítaných prídavných síl otáčania volantu a napokon vráti volant do polohy priamej jazdy. K dispozícii v rozsahu rýchlosti od 20 do 70 km/h.

Aktívny asistent parkovania so systémom PARKTRONIC

V priečnych medzerách na zaparkovanie vám systém pomáha zaparkovať vozidlo smerom dopredu alebo cúvaním, v pozdĺžnych medzerách na zaparkovanie vás taktiež podporí pri parkovaní cúvaním.

Keď aktívny asistent parkovania dokončí tento proces, pomôže vám v opačnom smere aj pri vyparkovaní.

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Asistenčné jazdné systémy


Asistenčné systémy najnovšej generácie

EQC vás podporuje takmer v každej jazdnej situácii s cieľom odbremeniť vás najmä na dlhých cestách.

Asistenčné jazdné systémy


Asistenčné systémy najnovšej generácie

EQC vás podporuje takmer v každej jazdnej situácii s cieľom odbremeniť vás najmä na dlhých cestách.

Na obrázku: pohľad spredu na vozidlo Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Osvetlenie a viditeľnosť


Lepšia viditeľnosť a fascinujúce perspektívy

Inovatívna technológia svetelných diód a inteligentné ovládanie diaľkového svetla premenia noc na deň a z novej EQC urobia ešte bezpečnejšieho sprievodcu.

Osvetlenie a viditeľnosť


Lepšia viditeľnosť a fascinujúce perspektívy

Inovatívna technológia svetelných diód a inteligentné ovládanie diaľkového svetla premenia noc na deň a z novej EQC urobia ešte bezpečnejšieho sprievodcu.

Na obrázku: svetlomet MULTIBEAM LED vozidla Mercedes-Benz EQC.

MULTIBEAM LED

Na obrázku: vizualizácia spôsobu fungovania adaptívneho asistenta diaľkového svetla plus vo vozidle Mercedes-Benz EQC.

Adaptívny asistent diaľkového svetla plus

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Zabudovaná bezpečnosť


Ochrana pred kritickou situáciou, počas nej aj po nej

Pri rozpoznaní nebezpečenstva sa iniciujú preventívne opatrenia. Po dopravnej nehode pomáha vaša EQC aj so záchranou.

Zabudovaná bezpečnosť


Ochrana pred kritickou situáciou, počas nej aj po nej

Pri rozpoznaní nebezpečenstva sa iniciujú preventívne opatrenia. Po dopravnej nehode pomáha vaša EQC aj so záchranou.

Na obrázku: vizualizácia spôsobu fungovania aktívneho asistenta brzdenia vo vozidle Mercedes-Benz EQC.

Aktívny asistent brzdenia

Na obrázku: vizualizácia spôsobu fungovania systému PRE-SAFE® vo vozidle Mercedes-Benz EQC.

Systém PRE-SAFE®

Na obrázku: vizualizácia spôsobu fungovania balíka ochrany proti krádeži vo vozidle Mercedes-Benz EQC.

Balík ochrany proti krádeži

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Parkovanie


Jazdí elektricky, parkuje automaticky

Na želanie dodávané parkovacie balíky využívajú snímače a kamery, prostredníctvom ktorých asistujú vodičovi pri vyhľadávaní parkovacieho miesta, ako aj pri zaparkovaní a vyparkovaní vozidla.

Parkovanie


Jazdí elektricky, parkuje automaticky

Na želanie dodávané parkovacie balíky využívajú snímače a kamery, prostredníctvom ktorých asistujú vodičovi pri vyhľadávaní parkovacieho miesta, ako aj pri zaparkovaní a vyparkovaní vozidla.

Na obrázku: interiér vozidla Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Náhon na všetky kolesá


Užívajte si elektrickú mobilitu v každom počasí

Plne variabilný náhon na všetky kolesá 4MATIC dynamicky prenáša to, čo výkonné elektromotory udávajú. Tento systém najmä pri problematických pomeroch na cestách zlepšuje trakciu a jazdnú stabilitu, čo predstavuje zvýšenie bezpečnosti na mokrej, zasneženej a zľadovatenej vozovke. Systém 4MATIC je súčasne technologickým základom dynamického potešenia z jazdy.

Systém 4MATIC plynulo rozdeľuje hnaciu silu medzi prednú a zadnú nápravu – od 0 do 100 percent. Pri strate trakcie na jednej náprave je k dispozícii väčší krútiaci moment na druhej náprave. Funguje to podobne ako na konvenčnom vozidle s náhonom na všetky kolesá, ktoré je vybavené medzinápravovým diferenciálom.

Náhon na všetky kolesá


Užívajte si elektrickú mobilitu v každom počasí

Plne variabilný náhon na všetky kolesá 4MATIC dynamicky prenáša to, čo výkonné elektromotory udávajú. Tento systém najmä pri problematických pomeroch na cestách zlepšuje trakciu a jazdnú stabilitu, čo predstavuje zvýšenie bezpečnosti na mokrej, zasneženej a zľadovatenej vozovke. Systém 4MATIC je súčasne technologickým základom dynamického potešenia z jazdy.

Systém 4MATIC plynulo rozdeľuje hnaciu silu medzi prednú a zadnú nápravu – od 0 do 100 percent. Pri strate trakcie na jednej náprave je k dispozícii väčší krútiaci moment na druhej náprave. Funguje to podobne ako na konvenčnom vozidle s náhonom na všetky kolesá, ktoré je vybavené medzinápravovým diferenciálom.

Na obrázku: vizualizácia náhonu na všetky kolesá 4MATIC vozidla Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 - 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania. Ide o „hodnoty CO2 podľa WLTP“ v zmysle Čl. 2, bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Údaje o spotrebe paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt.&nbsp;Tieto&nbsp;údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia výhradne na účely porovnania rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od zvolenej mimoriadnej výbavy.&nbsp;</p>