Svet Mercedes-AMG

Jeden názor. Vaša voľba.

Kombinovaná spotreba paliva: 17 - 6,9 l/100 km | Kombinované emisie CO2: 397 - 162 g/km | Hodnota emisie<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

Filozofia


Filozofia

Vitajte vo svete AMG

Sny ľudí nadšených pre výkon. Okolo nich sa točí všetko, čo robíme v rámci značky Mercedes-AMG. Splniť ich je naším cieľom, prekonať ich naším ideálom. Preto sme pripravení posúvať sa vždy o krok ďalej.

Filozofia


Filozofia

Vitajte vo svete AMG

Sny ľudí nadšených pre výkon. Okolo nich sa točí všetko, čo robíme v rámci značky Mercedes-AMG. Splniť ich je naším cieľom, prekonať ich naším ideálom. Preto sme pripravení posúvať sa vždy o krok ďalej.

  • Charakter

    Okrem techniky existuje aj niečo, čo je prejavom AMG – charakter

    Na obrázku: dve charakteristické vozidlá AMG Performance počas jazdy na plný plyn.

    Okrem techniky existuje aj niečo, čo je prejavom AMG – charakter

    Maximálne výkony nie sú žiadnou náhodou. Vznikajú tam, kde sa inžinierske umenie stretáva s mimoriadnym postojom: s duchom značky AMG. Veríme tomu, že prostriedkom k dosahovaniu nových cieľov je neustále prekračovanie hraníc. Nič nepovažujeme za nemené. Pretože hranice určujú ľudia a oni sú zároveň tí, ktorí ich môžu prekonať. S týmto charakterom vytvárame výkonné automobily určené pre motoristický šport – aj na cestu. Nazývame ho jazdný výkon.

    Mercedes-AMG GT R: kombinovaná spotreba paliva: 11,4 l/100 km | kombinované emisie CO2: 259 g/km | hodnota emisie<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

  • Jazdný výkon

    Čo robí AMG vozidlom AMG

    Na obrázku: pohľad na model AMG GT so žltým lakom z vtáčej perspektívy.
    Na obrázku: pohľad zdola na model AMG GT so žltým lakom.

    Čo robí AMG vozidlom AMG

    Našu ambíciu neustále spochybňovať hranice pre dosahovanie nových cieľov vidno už v našom prístupe k celému vývoju:

    Naša práca sa začína už pri plánovaní architektúry nového modelu Mercedes-Benz. Vytvárame tým základ pre najvyššie nároky. Jedinečné na trhu s vysokovýkonnými vozidlami. Každé vozidlo značky Mercedes-AMG sa komplexne vyvíja a konštruuje v Affalterbachu. Výsledkom dokonalého zladenia všetkých komponentov a ich súhry je vozidlo, ktoré neprináša radosť iba na vozovke, ale obstojí aj na pretekárskej trati.

    Na obrázku: rôzne komponenty vozidla vo virtuálnom technickom priestore.

    Jeho dômyselné technológie prinášajú intenzívny jazdný zážitok, ktorý ladí s charakterom cieľovej skupiny. Viac ako 800 z našich 1 500 zamestnancov pracuje priamo vo vývoji. Na pozíciách rozdelených podľa kľúčových kompetencií, ktoré umožňujú dosahovanie nášho výnimočného výkonu. Na základe našich výrazných skúseností a znalostí tak vyvíjame vozidlá s mimoriadnou DNA. DNA značky AMG.

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km | Emisie CO2 kombinované: 259 g/km | Informácie o emisiách<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

  • Náhon

    Na obrázku: pohľad zblízka na 2-litrový, štvorvalcový motor AMG Performance.

    „Sila je len začiatok. Umenie je preniesť ju aj na cestu.“

    Christian Enderle, vedúci vývoja motorov a hnacieho ústrojenstva

    Srdcom hnacieho ústrojenstva AMG je motor. Avšak až dokonalá súhra spojky, prevodovky, hnacieho hriadeľa a diferenciálu – celého hnacieho ústrojenstva – prenáša silu motora na vozovku. S vozidlom značky Mercedes-AMG zažijete zrýchlenie na vlastnom tele: bezprostredné, razantné a strhujúce. O to sa postarajú jedinečné náhony AMG Performance. Sú synonymom dynamickej odozvy a vysokej agilnosti – v kombinácii s najvyšším výkonom a maximálnou účinnosťou.

  • Dynamika jazdy

    Na cestách možno jazdiť. Alebo sa na nich prezentovať.

    Na obrázku: znázornenie jazdnej dynamiky vysokovýkonných vozidiel Mercedes-AMG.

    Na cestách možno jazdiť. Alebo sa na nich prezentovať.

    Cesty zvyčajne vedú ľudí z bodu A do bodu B. Pre milovníkov výkonu však cesty predstavujú omnoho viac. Každú zákrutu vnímajú ako výzvu.

    Jazdia aktívne a uvedomelo. Milujete, keď vozidlo na asfalte naplno rozvinie svoju silu, ktorú zároveň môžete presne ovládať. Dynamika jazdy je pre vás prejavom vlastnej osobnosti.

    Rozpútať vášne, ovládnuť výkon: toto je princíp, podľa ktorého vozidlo Mercedes-AMG mení silu na dynamiku jazdy. Všetky systémy podvozka sú na tento účel dokonale vzájomne zosúladené.

    Na obrázku: interiér modelu Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Inovatívna technológia AMG pritom zabezpečí rovnováhu medzi dynamikou a kontrolou – ako napríklad náhony na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC a 4MATIC+ vyvinuté vo vlastnej réžii, inteligentný športový podvozok AMG RIDE CONTROL, variabilné športové parametrické riadenie, vysokovýkonná brzdová sústava AMG a optimalizovaná aerodynamika.

    Široké spektrum technológií AMG pritom sleduje jediný cieľ: pocit, že ovládame každú zákrutu – a nie ona nás.

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

  • Zvuk

    Na obrázku: pohľad zboku na rez kapotami motorov troch vozidiel AMG.
    Želané video nie je momentálne k dispozícii. Skúste to ešte raz neskôr, prosím.
    Znova si pozrieť

    „Tu sa bránica stáva bubienkom. Počuješ to celým telom.“

    Ralph Illenberger, vedúci vývoja zvuku

    Možno počuť adrenalín? Odpoveď znie: áno! Kto jazdí s vozidlom Mercedes-AMG, toho charakterizuje všetko okrem ticha. Jasne sa to prejavuje už pri štartovaní motora. Mocné sonórne dunenie výfukovej sústavy patrí k nezameniteľným charakteristickým znakom každého modelu Mercedes-AMG – a každý model zároveň vydáva svoj vlastný, nezameniteľný zvuk.

    Celý zvukový zážitok sa prejaví pri jazde a len nepatrnými zvukovými odtieňmi sa prispôsobuje voliteľným jazdným programom. Každú jazdnú situáciu tak podporí vhodný charakter zvuku. Jedinečná symfónia pre ľudí s nadšením pre výkon.

  • Dizajn

    Tvar nasleduje rýchlosť

    Na obrázku: impozantná predná časť kupé Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ vo farbe diamantová biela designo.
    Na obrázku: fascinujúca silueta modelu Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ pred siluetou veľkomesta.
    Na obrázku: podmanivý dizajn modelu SL roadster pri jazde na plný plyn po pobrežnej ceste.

    Tvar nasleduje rýchlosť

    Kto na ceste stretne vozidlo Mercedes-AMG, ten uvidí dizajn v pohybe. Kto jazdí vo vozidle Mercedes-AMG, ten vyjadruje svoje estetické cítenie.

    Dizajn je dokonalou symbiózou tvaru a funkcie – dominantná a nezameniteľná reč tvarov zaručuje, že každý model Mercedes-AMG je už na prvý pohľad nekompromisným prejavom výkonu. Charakteristické masky chladiča a veľké otvory na prívod vzduchu dávajú vozidlu Mercedes-AMG jeho charakteristickú tvár. Výrazné bočné obloženia prahov, zadné krídlo a až štyri koncovky výfuku zviditeľňujú gény motoristického športu.

    Mercedes-AMG S 63 kupé: spotreba paliva kombinovaná: 10,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 242 – 237 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S sedan: spotreba paliva kombinovaná: 9,1 – 8,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 207 – 199 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 roadster: spotreba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 279 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

História


História

50 rokov Driving Performance

V priebehu polstoročia sa spoločnosť Mercedes-AMG opakovane etablovala ako nanajvýš úspešná značka športových vozidiel a športového výkonu, čo dnes potvrdzuje ešte v oveľa väčšej miere než kedykoľvek predtým. Ani v budúcnosti si nemožno predstaviť svet bez prínosu vyššieho výkonu.

História


História

50 rokov Driving Performance

V priebehu polstoročia sa spoločnosť Mercedes-AMG opakovane etablovala ako nanajvýš úspešná značka športových vozidiel a športového výkonu, čo dnes potvrdzuje ešte v oveľa väčšej miere než kedykoľvek predtým. Ani v budúcnosti si nemožno predstaviť svet bez prínosu vyššieho výkonu.

Ľutujeme, ale vaše zariadenie nepodporuje túto funkciu.

Ľutujeme, ale vaše zariadenie nepodporuje túto funkciu.

Skúste, prosím, otočiť zariadenie pre aktivovanie režimu na šírku. Prípadne použite zariadenie s vyšším rozlíšením.

Už 50 rokov prekonáva limit

Emócie – bezhraničné. Žijeme dynamikou už od začiatku. Nazývame to jazdný výkon. A ďalej napredujeme.
Na obrázku: čierno-biely záber z histórie AMG.
Zatvoriť
Míľniky značky orientovanej na výkon

Spoločnosť, ktorú založili Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher, už 50 rokov plní sny nadšencom športového výkonu. Svoju prvú dielňu založili v roku 1967 v starom mlyne. V roku 1971 dosiahol model AMG 300 SEL 6.8 počas 24-hodinových pretekov na pretekárskej trati Circuit de Spa-Francorchamps vo svojej triede víťazstvo a celkové druhé miesto.

Spolupráca so značkou Mercedes-Benz sa začína v roku 1990. S modelom C 36 AMG prichádza v roku 1993 na trh prvé vozidlo vyvinuté v spolupráci so spoločnosťou Daimler-Benz. V roku 2005 sa Mercedes-AMG stáva stopercentnou dcérou spoločnosti Daimler AG a v roku 2009 uvádza prvé vozidlo plne vyvinuté v dielni Mercedes-AMG. Modelom SLS AMG GT3 vstupuje AMG v roku 2011 do sveta pretekárskeho športu. V roku 2014 nasleduje model Mercedes-AMG GT a v roku 2015 zavedenie modelov 43.

Na obrázku: čierno-biely záber z histórie AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť

Iba jedna možnosť: úspech!

Vášeň, fascinácia, inšpirácia – motoristický šport pre Hansa Wernera Aufrechta vždy znamenal všetko. V spolupráci s Erhardom Melcherom vytvoril značku AMG. Zo záľuby sa stal jedinečný jazdný zážitok.
Na obrázku: čierno-biely záber z úspešnej histórie AMG.
Zatvoriť
Na obrázku: čierno-biely záber z úspešnej histórie AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť
Náš najväčší vyzývateľ? My sami.
Už 50 rokov zostávame verní našim štandardom, neustále dvíhame latku o kúsok vyššie a vždy pritom zanechávame trvalý dojem. V roku 1986 s najrýchlejším nemeckým sériovým vozidlom: AMG 300 E 5.6, ktoré rýchlosťou presahujúcou 303 km/h nadchlo USA. Odborná tlač v USA mu dala dokonca do vienka meno „The Hammer“ (kladivo) – meno, ktoré dodnes prezentuje svoju silu a je bezkonkurenčné. Alebo predsa? Opýtajte sa nás o 50 rokov. V tomto roku zaznamenal svoj zrod model Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.
Na obrázku: model Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ vedľa „kladiva“, prasymbolu mýtu AMG.

Ako sa správa skutočný šampión?

Všetko vyhral, všetko zažil – ako vlastne motivovať niekoho, kto už všetko dosiahol? Zistite, čo je hnacou silou rekordného šampióna Bernda Schneidera.
Na obrázku: pohľad zblízka na Bernda Schneidera, šampióna Mercedes-AMG.
Zatvoriť
Na obrázku: pohľad zblízka na Bernda Schneidera, šampióna Mercedes-AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť

Naštartujte motor. Rozlúčte sa so všedným dňom.

Nech sa už rozhodnete pre ktorýkoľvek model: Mercedes-AMG je vždy poklonou ceste. Zároveň neustále pripomína pôvod značky AMG – na pretekárskych tratiach sveta.
Na obrázku: dychvyrážajúce vozidlo AMG GT so žltým lakom pred rodinou vozidiel AMG Performance.
Zatvoriť
Polstoročie jazdného výkonu

V priebehu posledných 50 rokov sme sa opakovane osvedčili ako vynikajúca značka športových vozidiel orientovaných na výkon, čo potvrdili početné úspechy v motoristickom športe aj vývoj jedinečných cestných vozidiel.

Dnes je spoločnosť z Affalterbachu na celom svete symbolom kompetencie pre vynikajúce motory, čo sa týka nielen vývoja, ale aj filozofie „Jeden človek, jeden motor“, v rámci ktorej jeden hnací agregát montuje na spôsob manufaktúry vždy jeden technik. Počtom takmer 100 000 dodaných vozidiel v roku 2016, čo predstavuje viac ako 40-percentný rast a najväčšou ofenzívou modelov v histórii spoločnosti vstupujeme do jubilejného roku rekordnými hodnotami.

Na obrázku: model Mercedes-AMG GT, ktorý jazdí šmykom po pretekárskej trati a zanecháva pritom číslo 50 ako stopu pneumatík.

Doma v kráľovskej triede

Od sezóny 2012 sú tri písmená AMG synonymom maximálneho športového výkonu v pretekoch Formuly 1. Považujú sa za synonymum jazdného výkonu.
Na obrázku: vozidlo Mercedes-AMG Safety Car na DTM 2016.
Zatvoriť
Na obrázku: dvaja jazdci Formuly 1 Mercedes-AMG pri oslave ich úspechu.
Vládne v kráľovskej triede

Od sezóny 2012 má názov AMG svoje miesto aj vo Formule 1. Naša vášeň a odborné skúsenosti z pretekárskeho športu však siahajú oveľa ďalej do minulosti.

Tri písmená AMG sa považujú za synonymum jazdného výkonu. Logickým krokom preto bolo zvýraznenie spojenia medzi AMG a angažovaním sa spoločnosti Mercedes-Benz v rámci pretekov Formuly 1 aj spoločným názvom: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Aj spoločnosť zameraná na výrobu motorov s tímom v anglickom Brixworthe sa v zmysle myšlienky „jedného tímu“ premenovala na Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

S trojicou víťazstiev, tromi za sebou získanými titulmi z pretekov Formuly 1 FIA na majstrovstvách sveta Pohára konštruktérov, pridali strieborné šípy novú kapitolu do svojej dlhej a úspešnej histórie v motoristickom športe.

Na obrázku: vozidlo Mercedes-AMG Formuly 1 z roku 2017.

Nevyvíjame len vozidlá

Plníme sny. Našou hnacou silou je viera v maximálny výkon.
Na obrázku: pohľad na model AMG GT so žltým lakom z vtáčej perspektívy.
Zatvoriť
Naša definícia komplexného umeleckého diela:
Všetky komponenty relevantné pre výkon našich vysokovýkonných vozidiel vyvíjame sami. Niet divu, že viac ako 700 našich pracovníkov pracuje v oblasti vývoja. Cieľom všetkých je neustále prenášať inovácie presahujúce rámec akýchkoľvek štandardov na kolesá. A to v súvislosti s celým vozidlom. Mercedes-AMG GT tak predstavuje už druhé športové vozidlo vyvinuté kompletne vo vlastnej réžii. A hoci zvukový prejav hnacieho agregátu znie poriadne sýto: vozidlo Mercedes-AMG GT ženie vpred hlad po prvých miestach.
Na obrázku: pohľad zdola na model AMG GT so žltým lakom.
Motory, ktoré poháňajú celé odvetvie

Všetko nechať za sebou. Na to je motor AMG predurčený. Sila sa stretáva s presnosťou. Výsledkom je typická AMG: dynamická odozva, vysoká agilnosť a strhujúca ovládateľnosť – v kombinácii s najvyšším výkonom a maximálnou efektívnosťou. Napríklad 4-litrový motor AMG V8 biturbo vás presvedčí nízkymi emisiami a najnižšími hodnotami spotreby paliva v rámci svojho segmentu na svete.

Do jednej roviny s motormi je postavený prenos sily: prevodovky AMG zabezpečujú optimálny prenos výkonu motora – v závislosti od situácie, s plnou kontrolou a neuveriteľne dynamicky. Dodatočný pocit voľnosti ponúkajú voliteľné jazdné programy: od extrémne športového až po mimoriadne úsporný a komfortný. Na optimálne rozvinutie sily a ešte väčšie potešenie z jazdy.

Na obrázku: ukážka z programu podujatí AMG Winter Sporting.

Koncepčné vozidlo Mercedes-AMG Project ONE

Hypervozidlo s technológiou Formuly 1
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE. Na obrázku: vozidlo Mercedes-AMG Project One počas jazdy na plný plyn na pretekárskej trati.
Zatvoriť
Hypervýkon
Dvojmiestne superšportové koncepčné vozidlo prvý raz prináša najmodernejšiu a najefektívnejšiu hybridnú technológiu Formuly 1 z pretekárskej trate priamo na cestu takmer v nezmenenej podobe. Predpokladá sa, že toto vysokovýkonné vozidlo s hybridným pohonom vyvinie výkon viac ako 1 000 k, jeho maximálna rýchlosť by mala presiahnuť 350 km/h. Toto koncepčné vozidlo kombinuje ohromný výkon známy z pretekárskej trate a technológiu hybridného pohonu Formuly 1 vhodnú na každodenné jazdenie s príkladnou efektívnosťou.
Na obrázku: hypervozidlo Mercedes-AMG, zrejme najfascinujúcejšie dvojmiestne vozidlo, ktoré si raz nájde svoju cestu na vozovku.
AMG Future Performance
Mimoriadne kompetencie v oblasti koncepcií pohonu odskúšaných v pretekárskom športe teraz prvý raz prináša Mercedes-AMG v podobe vozidla Project ONE aj na cestu a v budúcnosti tiež do sériových vozidiel zajtrajška. Cieľom je dostať sa na vrchol mobility orientovanej na výkon a vo všetkých oblastiach – od konektivity až po komplexné riešenia mobility – zabezpečiť, že naši zákazníci budú môcť vďaka inovatívnym riešeniam nerušene prejavovať svoje nadšenie pre výkon aj v budúcnosti.
Na obrázku: vozidlo Mercedes-AMG Project One počas jazdy na plný plyn na pretekárskej trati.

AMG Track Pace

Váš osobný pretekársky inžinier
Na obrázku: funkcia v chytrom telefóne
Zatvoriť
Na obrázku: funkcia Track Pace v chytrom telefóne pred vozidlom Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť
Záznamník dát určený na používanie na pretekárskej trati
Pre oba modely AMG GT roadster je k dispozícii nová funkcia AMG Track Pace. Je súčasťou systému infotainmentu COMAND Online, ktorý sa dodáva na želanie, a Apple iPhone® povyšuje na osobného pretekárskeho inžiniera. Aplikácia umožňuje zákazníkom analyzovať vlastný spôsob jazdenia na pretekárskej trati, zlepšovať ho a zdieľať s inými vodičmi AMG na Facebooku, YouTube alebo v rámci komunity AMG Private Lounge. Aplikácia určená pre Apple iPhone® sa prostredníctvom siete WLAN spojí s modelmi AMG GT. Vozidlo následne prenáša množstvo údajov v reálnom čase do aplikácie. Medzi nimi napríklad rýchlosť, prevodový stupeň, uhol natočenia kolies, čas, polohu a zrýchlenie.
Na obrázku: systém infotainmentu COMAND Online s funkciou Track Pace.
Pre pretekárov AMG
Aplikácia taktiež umožňuje uloženie časov v jednotlivých kolách alebo sektoroch na pretekárskych tratiach. Nato je v aplikácii vopred uložené množstvo profilov tratí. Aj samotný vodič má k dispozícii možnosť zaznamenania a uloženia ďalších pretekárskych tratí. Kamera zariadenia Apple iPhone® navyše zaznamenáva jazdu na pretekárskej trati, takže vodič má svoj zážitok z preteku zdokumentovaný v podobe interaktívneho videa so všetkými zobrazenými telemetrickými údajmi.

AMG Future Performance

50 rokov AMG – ideálny čas nalistovať novú kapitolu jazdného výkonu.
Na obrázku: impozantná štúdia Mercedes-AMG GT Concept s pohonom EQ Power+.
Zatvoriť
Na obrázku: impozantná štúdia Mercedes-AMG GT Concept s pohonom EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znova si pozrieť
V ústrety budúcnosti: štúdia Mercedes-AMG GT Concept
Naše koncepčné vozidlo štúdia Mercedes-AMG GT Concept je predzvesťou toho, aké alternatívne koncepcie pohonu koncipuje AMG. Toto 4-dverové kupé navyše predznamenáva ďalší prírastok do rodiny AMG GT. S týmto cieľom sa teraz po modeloch SLS AMG a AMG GT bude v Affalterbachu vyvíjať tretí konštrukčný rad kompletne vo vlastnej réžii. Označenie a podstatné dizajnové prvky na prednej aj zadnej časti už na prvý pohľad prezrádzajú príslušnosť k rodine AMG GT. Označenie EQ Power+ na kamere Mirror Cam poukazuje na zvýšený výkon, ktorý možno očakávať od hybridizácie AMG.
Na obrázku: bočný pohľad spredu na prednú časť koncepčného vozidla AMG GT šikmo zdola.
Pokrokové hybridné hnacie ústrojenstvo
Úplnou novinkou je hnacie ústrojenstvo štúdie AMG GT Concept. V modeli SLS AMG Electric Drive sme už v roku 2010 dokázali realizovateľnosť superšportového vozidla s elektrickým pohonom z akumulátora – prináša ohromný jazdný výkon a maximálne potešenie z jazdy. Dynamiku jazdy a efektívnosť Formuly 1 sľubuje plánované hypervozidlo AMG. Predstavuje maximálne možné využitie hybridnej technológie v súčasnej dobe.
Na obrázku: štúdia AMG GT Concept počas jazdy na plný plyn.
Po vyhotovení obrázkov mohli na produkte nastať zmeny.

Jeden človek – jeden motor


Jeden človek – jeden motor

Vysokokvalifikovaná ručná práca z dielne Mercedes-AMG

Jeden človek – jeden motor


Jeden človek – jeden motor

Vysokokvalifikovaná ručná práca z dielne Mercedes-AMG

Na obrázku: motor s podpisom.

Na rozdiel od veľkosériovej výroby sa v spoločnosti Mercedes-AMG vyrábajú motory R4, V8 a V12 tradičným spôsobom v duchu filozofie „Jeden človek, jeden motor“ ručne. Jeden hnací agregát montuje vždy jeden technik, pričom je zodpovedný za všetky úkony – od zabudovania kľukového hriadeľa do bloku motora cez montáž vačkových hriadeľov až po kabeláž a naplnenie motorového oleja – čo jasne dokumentuje jeho podpis na plakete AMG na motore.

Vysokovýkonné vozidlá


Vozidlá orientované na výkon

Od najsilnejšieho sériového štvorvalca až po sofistikovaný motor s dvanástimi valcami. Od elegantného až po extrémne športový.

Zažite obrovskú rozmanitosť vozidiel Mercedes-AMG a nechajte sa strhnúť koncentrovaným jazdným výkonom.

Vysokovýkonné vozidlá


Vozidlá orientované na výkon

Od najsilnejšieho sériového štvorvalca až po sofistikovaný motor s dvanástimi valcami. Od elegantného až po extrémne športový.

Zažite obrovskú rozmanitosť vozidiel Mercedes-AMG a nechajte sa strhnúť koncentrovaným jazdným výkonom.

    Mercedes-AMG CLA

    Na obrázku: kupé Mercedes-AMG CLA počas jazdy na plný plyn.

    Dynamika jazdy. Ešte intenzívnejšia.

    Mercedes-AMG Trieda C

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG C 63 S sedan pri jazde v plnej rýchlosti.

    Silný vrcholový športovec

    Mercedes-AMG Trieda E

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+, ktorý sa v plnej rýchlosti kĺže po ceste.

    Stanovuje nové štandardy

    Mercedes-AMG GLA

    Na obrázku: šikmý pohľad zdola na prednú časť modelu Mercedes-AMG GLA 45.

    Hranice? Žiadne.

    Mercedes-AMG GLC

    Na obrázku: pohľad zboku na model Mercedes-AMG GLC 63 S SUV.

    Sila športového charakteru

    Mercedes-AMG GLE

    Na obrázku: šikmý pohľad zdola zozadu na kupé Mercedes-AMG GLE 63 S.

    Fascinujúci jazdný výkon a čisté emócie

    Mercedes-AMG GLS

    Na obrázku: model Mercedes-AMG GLS 63 vo veľkomeste.

    Prvotriedne vozidlo určené na cestu aj do terénu

    Mercedes-AMG Trieda S

    Na obrázku je znázornený model Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ v úchvatnej prírodnej scenérii.

    Jedinečná exkluzívnosť a jedinečný výkon

    Mercedes-AMG SL

    Na obrázku je znázornený roadster Mercedes-AMG SL 63 pri jazde v plnej rýchlosti po ceste nižšej triedy.

    Sila pod kontrolou

    Mercedes-AMG SLC

    Na obrázku: roadster Mercedes-AMG SLC 43 v žiari slnečných lúčov na ceste nižšej triedy.

    Stvorený pre zákruty

    Mercedes-AMG A 45: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupé: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km <p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 – 8,6 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 209 – 200 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: spotreba paliva kombinovaná: 10,5 – 10,3 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 – 239 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: spotreba paliva kombinovaná: 9,1 – 8,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 207 – 199 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG G 63: spotreba paliva kombinovaná: 13,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 322 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLA 45: spotreba paliva kombinovaná: 7,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 172 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: spotreba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLE 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 278 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLS 63: spotreba paliva kombinovaná: 12,3 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 288 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 203 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SL 63 roadster: spotreba paliva kombinovaná: 10,1 – 9,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 234 – 229 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SLC 43: spotreba paliva kombinovaná: 7,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 178 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Obrázky a filmy


    Fotografie a filmy

    Obrázky a filmy


    Fotografie a filmy

    Na obrázku: vodič, ktorý beží k svojmu vysokovýkonnému červenému vozidlu Mercedes-AMG GT S.
    Na obrázku: šikmý pohľad zdola na kombi Mercedes-AMG E 63 S na ceste.
    Na obrázku: pôsobivý predok kupé Mercedes-AMG C 63 S.
    Na obrázku: Mercedes-AMG GT R v aerodynamickom tuneli.
    Na obrázku: model Mercedes-AMG GLC 43 Range v priemyselnej hale.
    Na obrázku: šikmý pohľad zhora na sedan Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.
    Na obrázku: predok kupé Mercedes-AMG CLA 45.
    Na obrázku: roadster Mercedes-AMG SL 65 na ceste nižšej triedy.
    Na obrázku: Mercedes-AMG G 63 v mestskej džungli.
    Na obrázku: pohľad z vtáčej perspektívy na kabriolet Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Mercedes-AMG GT S: spotreba paliva kombinovaná: 9,6 – 9,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 224 – 219 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S kombi: spotreba paliva kombinovaná: 9,4 – 9,1 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 214 – 206 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 – 8,6 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 209 – 200 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GT R: spotreba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S kupé: spotreba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: spotreba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotreba paliva kombinovaná: 8,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 203 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupé: spotreba paliva kombinovaná: 7,3 – 6,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 171 – 162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: spotreba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 279 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG G 63: spotreba paliva kombinovaná: 13,8 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 322 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolet: spotreba paliva kombinovaná: 10,1 l/100 km; emisie CO2 kombinované: 229 g/km<p>Uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli zistené pomocou predpísaného spôsobu merania (§ 2 čísla 5, 6, 6a Pkw-EnVKV v aktuálnom platnom znení). Údaje sa nevzťahujú na konkrétne vozidlo a nie sú súčasťou ponuky, ale slúžia len na porovnanie rôznych typov vozidiel. Hodnoty sa líšia v závislosti od diskov/pneumatík.</p>

    Sociálne médiá


    Mercedes-AMG na sociálnych médiách

    Sociálne médiá


    Mercedes-AMG na sociálnych médiách